۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۸۲۵۰۸
محتوای تبلیغی (1)؛

نوای وحی، مروری بر سوره لقمان

خبرگزاری رسا ـ در کتاب «نوای وحی» سعی شده است بیشتر از آن که به مباحث فنی و علمی تفسیری پرداخته شود، به مباحث معرفتی ناظر به نیاز های جامعه توجه شود.
ره توشه راهيان نور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب«نوای وحی، مروری بر سوره لقمان» از سری متون علمی ـ آموزشی ویژه مبلغان ماه رمضان، از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در این کتاب سعی شده است بیشتر از آن که به مباحث فنی و علمی تفسیری پرداخته شود، بیشتر به مباحث معرفتی ناظر به نیاز های جامعه توجه شود.

این کتاب در یک پیشگفتار، مقدمه و سی موضوع همچون شناسنامه سوره لقمان، قرآن کتاب حکمت، هدایت و رحمت، ویژگی های محسنین و سرانجام محسنین تدوین و منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:«یکی از راه های راه یابی قرآن به خانه ها، مساجد و مجالس مذهبی می باشند، مبلغین محترم باید از این فضا ها و ظرفیت ها استفاده نمایند و قرآن و معارف قرآن را به جامعه و خانه ها ببرند. عامل مهجوریت قرآن تنها امت اسلامی نیست، بلکه مبلغین گرامی نیز به عنوان کسانی که رسالت تبیین قرآن را دارند، در مهجوریت سهمی دارند؛ آنها هستند که قرآن را بایدفراتر از نگاه کردن به آیات، شنیدن و خواندن و در سطح تدبر و فهم استفاده از معارف، در جامعه مطرح نمایند».

یادآوری می شود، کتاب« نوای وحی، مروری بر سوره لقمان» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شمارگان 18000 نسخه منتشر شده است.

گفتنی است، همه ساله در کنار تلاش گسترده علمی مبلغان و کسب آمادگی های علمی و عملی آنان در طول سال، مجموعه کتاب های ره توشه راهیان نور، به منظور آگاهی افزایی مبلغان منتشر و در اختیار آنان قرار می گیرد./919/ن602/ع

ارسال نظرات