۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۸۲۵۹۸
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی:

امریکا در مقابله با جمهوری اسلامی دچار سردرگمی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعلام مذاکره با ایران در کنار تلاش برای اعمال فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی و اعلام تهدید، همه نشان دهنده سردرگمی آمریکا در مقابله و مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است.
محمد اسماعيل كوثري
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: دولتمردان آمریکا تا پیش از پیشنهاد رییس جمهور کشورمان برای مناظره رو در رو در حضور خبرنگاران تصور می کردند با اعمال فشار و تحریم علیه ملت مان می توانند به خواسته خود برسند.

وی با اشاره به اعلام پیشنهاد مناظره رییس جمهور کشورمان با اوباما که از سوی دولت آمریکا رد شد بیان داشت: رد این پیشنهاد هوشمندانه نشان از آن داشت که آمریکا حاضر به شنیدن حرف منطقی و استدلال قوی جمهوری اسلامی نیست چرا که قادر به پاسخگویی به سوالات نمی باشد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: در عین حال عدم پذیرش مناظره رییس دولت آمریکا با رییس جمهور کشورمان گواه بر این موضوع است که از همان ابتدا درخواست برخی مقامات آمریکایی برای مذاکره دروغ بوده است.

وی تصریح کرد: این کاملا مسلم بود که مسؤولان آمریکایی با این پیشنهاد مخالفت کنند چرا که آنها در عملکرد خود استدلالی برای بیان کردن ندارند، بخصوص که اکنون که با سیاست های هوشمندانه نظام دچار سردرگمی شده اند.

نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: اعلام مذاکره با ایران در کنار تلاش برای اعمال فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی و اعلام تهدید، همه نشان دهنده سردرگمی آمریکا در مقابله و مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است. /955/ت302/ج
ارسال نظرات