۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۸۲۶۱۹
آیت الله موسوی جزایری:

مبلغان دینی مسؤولیت سنگین خود در را به خوبی انجام دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار برنامه ریزی دقیق برای انجام فعالیت فرهنگی از سوی مبلغان دینی شد.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در گردهمایی مبلغان طرح هجرت اهواز پس از شنیدن گزارش‌های تبلیغی مناطق حاشیه شهر اهواز از سوی مبلغان، اظهار داشت: مبلغان طرح هجرت باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تجربیات یک دیگر مسؤولیت سنگینی را که بر عهده دارند به خوبی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطر‌نشان کرد: مبلغان باید برای مسیر‌های مختلف حاشیه شهر اهواز از جمله مسیر کوت عبدالله، شیبان، عین دو و سایر مسیرهای این کلان شهر تشکل های فرهنگی به وجود آورند.

آیت الله موسوی جزایری اقامه نماز جمعه در مناطق حاشیه شهر اهواز را در ارتقا سطح فرهنگی مناطق بسیار تأثیرگذار دانست و بیان داشت: اقامه نماز جمعه در کوت عبدالله و شیبان مورد استقبال پر‌شور مردم قرار گرفت و تأثیر بسزایی در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق داشت؛ از این رو در نظر داریم تا در سایر مناطق نیز نماز جمعه اقامه شود.

وی در پایان ابراز داشت: از پیشنهاد هایی که برای پیشبرد اهداف فرهنگی مناسب باشند استقبال کرده و از برنامه های فرهنگی حمایت و پشتیبانی می کنیم.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار مبلغان مناطق حاشیه نشین اهواز گزارشی از فعالیت های خود ارائه دادند./945/پ202/س
ارسال نظرات