۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۲۷۱۹
امام جمعه اندیمشک:

مقام معظم رهبری چشم بینا و گوش شنوای ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، مقام معظم رهبری را چشم بینا و گوش شنوای ملت عنوان کرد.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ، مقام معظم رهبری را چشم بینا و گوش شنوای ملت دانست و اظهار داشت: مواضع ایشان همواره پتکی سنگین بر سر استکبار است.

وی با اشاره به هجمه هایی که استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی متوجه رهبر عظیم اشلان انقلاب وارد می سازند تصریح کرد: اینها بخاطر عصبانیت استکبار از قرار داشتن یک ولی فقیه جامع الشرایط در مقابل زورگویی های دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام خدامی با اشاره به بصیرت مقام معظم رهبری در درک فتنه های استکبار جهانی و ایادی آنان اظهار داشت : این بصیرت به حدی است که گاهی از مدتها قبل از وقوع فتنه ها ، اینگونه برنامه ریزی فتنه انگیزان از سوی معظم له برای ملت فاش می شود.

امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری از خطبه ها با تشریح اوضاع کنونی کشور و موضع گیری های استکبار در مقابل ایران اسلامی خاطر نشان کرد: امروز روزی نیست که به رغم تمامی کارشکنی ها ، تهدیدها و موضع گیری های دشمنان وقت ما به جدال بگذرد.

استاد حوزه علمیه، همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز بمباران اتمی آمریکای جنایتکار در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن این واقعه تلخ را بیانگر فرهنگ واقعی مستکبران دانست که هنوز هم ادامه دارد و بشریت را آزار می دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در ادامه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اشاره و بر لزوم آماده سازی نفس برای ورود به این ایام تاکید کرد./945/پ202/ص
ارسال نظرات