۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۸۳۰۷۳
معاون سیاسی استاندار خوزستان:

پویایی جامعه مرهون حضور همه جانبه جوانان در صحنه است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: جوانان این مرزو بوم باید همه توان ‌و همت خود در راستای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی به کار گیرند.
پور موسوي، معاون سياسي و اجتماعي پور موسوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید محمدعلی پورموسوی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، شب گذشته در آیین افتتاحیه نمایشگاه جوان که در نمایشگاه دائمی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان و نخبگان جامعه اسلامی و انقلابی ما باید تمامی توان و همت خود را در راستای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی به ویژه در زمینه های علمی، اعتقادی، فرهنگی و غیره به کار گیرند.

وی نقطه اعتدال انسان و مبنای خلقت را جوانی دانست و تصریح کرد: رشد و پویایی جامعه مرهون حضور همه جانبه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جوانان بوده و نوگرایی، برنامه ریزی و عدالت از ویژگی‌ها  جوانی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: پویایی و حیاط جامعه در امید به آینده بهتر شکل می‌گیرد و افراد نخبه و جوان نیز کسانی هستند که می‌توانند آینده‌ای سرشار از موفقیت و پیروزی را به ارمغان بیاورند و امروز باید برای شرایط حاکم بر جامعه جوان در کشور به خود ببالیم، چرا که جوانان ایران اسلامی سرزنده و با نشاط و در تمام‌ عرصه‌ها به دنبال پیشرفت و رسیدن به قله‌های رفیع جهانی و بین‌المللی هستند.

پور موسوی خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر جوامعی رشد کرده و به موفقیت رسیده‌اند که ارزش و جایگاهی ویژه برای نسل جوان قائل شده باشند و امروز بر همه ما به ویژه مدیران دولتی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف لازم است که نه تنها جوانان نخبه را مورد تکریم قرار دهند بلکه فضا را برای رشد و اعتلای هر چه بیشتر آنها فراهم کند.

وی با اشاره به استعدادهای جوانان استان خوزستان، تأکید کرد: هر چند که در تمام‌ نقاط کشور جوانانی نخبه و توانمند حضور دارند ولی باید به این نکته توجه داشت که استان خوزستان جزو مناطق ویژه و برتر کشور به شمار می‌آید که حضور جوانان این استان در مراکز آموزش عالی و کسب رتبه‌های برتر علمی، ورزشی و فرهنگی در سطح کشور و جهان از جمله این توانایی‌ها است.

وی با بیان این‌که امروزه کشور ما در وضعیت خاصی است و همه ابرقدرت ها در مقابل ایران صف آرایی و مواضعی را اتخاذ کردند، اضافه کرد: جوانان ما یک بار در جنگ هشت ساله دفاع مقدس با استکبار درگیر شدند و دشمن را به خاک نشاندند و امروز در موضع دوم قرار داریم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: اگر دشمن با نیروی جوان ما که از هر لحاظ و در همه زمینه ها در وضعیت بسیار بهتر از قبل قرار دارد مقابله کند زمین و زمان شاهد خواهد بود که جوان ایرانی بر عالم حاکمیت پیدا می کند.

گفتنی است، نمایشگاه جوان خوزستان به همت اداره کل امور جوانان خوزستان برپا شده است و بازدید از این نمایشگاه 14 تا 19 مرداد ماه از ساعت 18 تا 23 شب برای بازدید عموم آزاد است./945/پ202/س
ارسال نظرات