۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۸۳۰۸۵
عضو خبرگان رهبری:

دولت در ماه رمضان بر روند بازار نظارت بیشتری داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این‌که ماه مبارک رمضان فرصتی برای تعالی و تقرب به درگاه ربوبی است، گفت:‌ نباید عده ای سودجو با نگاه اقتصادی این ایام بافضیلت را فرصتی برای اهداف منفعت طلبانه خود قلمداد کنند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تعالی و تقرب به درگاه ربوبی است.

وی ادامه داد: نباید عده ای سودجو این ایام بافضیلت را فرصتی برای اهداف منفعت طلبانه خود قلمداد کنند، دولت و بازرسان بایستی به مقابله با اقدامات این‌گونه افراد بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: همه مسلمانان جهان باید در این ماه مبارک تمامی سعی و تلاش خود را انجام داده و خود را برای شست‌و‌شوی روحی از گناهان در این ماه آماده کنند.

وی خاطر نشان کرد: اصناف و کسبه نیز باید در این ماه با رعایت عدل و انصاف در تجارت و بازار از دغدغه های روزه داران بکاهند، چرا که حمایت از همنوع نیز یکی از عبادت های بندگان خداوند محسوب می شود.

امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان اظهار داشت: جهان اسلام در برابر لبنان و فلسطین مسؤول است، نباید برخی از سران کشورهای عربی نسبت به مسلمانان ابن ممالک بی‌تفاوت باشند.

وی گفت: نیروهای حزب الله در برابر تمامی اقدامات دشمنان و بیگانگان به ویژه صهیونیست‌ها آماده بوده و در برابر هرگونه تجاوز این غاصبان جهانی در هر نقطه‌ای از کشور لبنان حاضر برای دفاع از حقوق خود هستند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی اضمحلال آن را تسریع بخشید، ادامه داد: تهدید اخیر سران این رژیم جعلی نشان از درماندگی آن در مقابل آرمان های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی تصریح کرد: صهیونیست‌ها و دشمنان جهان اسلام بدانند که مردم مسلمان جهان در برابر هرگونه اقدامات ضد حقوق بشر اسرائیلی ها ایستاده و جانفشانی خواهند کرد.

وی با تأکید بر این‌که مردم ایران آماده هرگونه دفع تجاوز دشمنان هستند، گفت: مردم ایران با روحیه شهادت‌طلبی خود در هر زمان و نقطه‌ای آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و دین مبین اسلام را دارند./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات