۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۸۳۰۹۱
امام جمعه دزفول:

امام راحل هیمنه استکبار جهانی را شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول، با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر این‌که«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» اظهار داشت: امام خمینی‌(ره) هیمنه استکبار جهانی را شکست.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالگرد بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن به دست آمریکای جنایتکار در سال 1945‌میلادی گفت: در این جنایت هولناک آمریکا حدود 160 هزار نفر کشته و مجروح شدند.

وی افزود: پرونده سیاه آمریکا در تاریخ نه چندان طولانی که به سیصد تا چهارصد سال بیش نمی رسد مملو از جنایات و ظلم و ستمگری و تجاوز به حقوق به ملت‌ها است و همه اینها از خوی استکباری آمریکا ناشی می شود.

خطیب جمعه دزفول گفت: تمام مشکلات و معضلات جهان بشریت به همین خوی استکباری آمریکا بر می گردد؛ از این روباید قدرت و این خوی بسیار زشت استکباری آمریکا محدود شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار داشت: امام راحل‌(ره) هیمنه آمریکا را شکست و فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی به تهدیدهای اخیر آمریکا اشاره و تأکید کرد: این تهدیدها نشانه استیصال آمریکا است و ملت ولایتمدار ایران با همت مضاعف و کار مضاعف مقابل تهدیدهای دشمنان خواهند ایستاد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها، با تجلیل از شهید والامقام محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: 17 مرداد ماه سالروز شهادت صارمی است که انصافا خبرنگاری متدین بود و جان خود را در راه رسالتی که داشت، فدا کرد.

امام جمعه دزفول به نقش مهم خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: حرفه خبرنگاری بسیار با اهمیت و تأثیر‌گذار است و خبرنگار خدمتگزار، خادم و امانت‌دار می تواند منشأ خیر برای جامعه باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های جمعی در اختیار استکبار جهانی است و افکار عمومی را آنچنان که خودشان می خواهند نسبت به مسائل شکل می دهند در این راستا خبرنگاران متعهد در مصاف با استکبار خبری نقش مهمی را ایفا می کنند.

امام جمعه دزفول خاطر‌نشان کرد: خبر و خبرنگاری نقش بسیار مهمی در معادلات دنیا دارد از این رو نقش خبرنگاران بسیار حساس و کلیدی است که امیدواریم این مهم بیش از پیش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد./945/پ202/س
ارسال نظرات