۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۸۳۰۹۷

آیت الله نوری همدانی در گلزار شهدای ساری حضور یافت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی دقایقی قبل با حضور در گلزار شهدای مرکز استان مازندران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
آیت الله نوری همدانی در گلزار شهدای ساری حضور یافت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در نخستین روز از سفر تبلیغی خود به استان مازندران دقایقی قبل به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای شهرستان ساری حضور یافت.

بر اساس این گزارش، در این برنامه نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران، حضرت آیت الله نوری همدانی را همراهی کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه برنامه های نخستین روز از سفرهای تبلیغی خود دقایقی دیگر‌ با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

سخنرانی در گردهمایی بزرگ علما و روحانیان استان مازندران نیز از دیگر برنامه های این مرجع تقلید در مرکز استان است.

حضرت آیت الله نوری همدانی ساعت دوازده ظهر امروز در این گردهمایی که در مصلای امام خمینی ساری برگزار خواهد شد سخنرانی می کند.

همچنین این مرجع تقلید ساعت 17:30 دقیقه بعد از ظهر امروز در حسینیه عاشقان سپاه کربلای ساری با مردم استان مازندران دیدار خواهد کرد.

گفتنی است، دیگر برنامه های سفر چهار روزه حضرت آیت الله نوری همدانی به مازندران متعاقبا در خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد.‌/950/پ202/س
ارسال نظرات