۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۸۳۱۱۲
امام جمعه موقت ‌بجنورد:

اراده ملت ایران بالاتر از قدرت نظامی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بجنورد گفت: امروزه آمریکا، اسرائیل غاصب را تجهیز به سلاح های شیمیایی و فسفری می‌کند، این در حالی است که ایران از سوی استکبار ‌متهم به داشتن سلاح هسته‌ای و بمب اتمی ‌می‌شود.
اراده ملت ایران بالاتر از قدرت نظامی دشمنان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی عبداللهی، خطیب موقت نماز جمعه بجنورد، روز گذشته در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ی بجنورد با توصیه به تقوای الهی گفت: در جنگ تحمیلی تجهیز بمباران های شیمیایی عراق از سوی غربی ها انجام می شد و امروز هم آمریکا، اسرائیل غاصب را تجهیز به سلاح های شیمیایی و فسفری می‌کند، این در حالی است که ایران را ‌متهم به داشتن سلاح هسته‌ای و بمب اتمی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در دفاع مقدس جلوه هایی از اخلاق و انسانیت را به عنوان یک ملت مظلومی که همه دشمنانش پشت سر یک مزدور قرار گرفته بودند، نشان داد.

وی با اشاره به این‌که دشمنان می‌دانند نه حمله نظامی و نه تحریم برملت ایران کارساز است، تصریح کرد: قدرت اراده و ایمان ملت ایران بالاتر از همه امکانات مادی دشمنان است و ملت ایران راه پیشرفت و ترقی را با اراده روز افزون ادامه خواهند داد.

وی ابرازداشت: نتیجه تهدید، تسلیم اوباما در برابر ملت ایران شد و تقاضای مذاکره می کند که آن هم خود دروغی بزرگ و توطئه ای جدید است.

حجت الاسلام عبداللهی با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را امنیت سازان دائم مملکت برشمرد و از آنان خواست با شجاعت، تعهد، صداقت، امانت داری و پرهیز از تنش مقابله‌ هوشمندانه با جنگ نرم کنند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را فرصت مناسبی برای تمرین مدیران، کارگزاران مردم در اجتناب از لذت جویی در ارتقای کارآمدی نظام است.

وی به مسؤولان یادآور شد، مبادا کسی بر اثر فقر نتواند روزه بگیرد و باز هم با افزایش قیمت‌ها در ماه مبارک روبه‌رو شویم./966/پ202/س
ارسال نظرات