۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۸۳۱۳۴

مراسم چهلم علامه فضل الله در بیروت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دفتر علامه فضل الله اعلام داشت که مراسم چهلم این مرجع فقید شیعه در لبنان، روز دوشنبه هفته جاری در مسجد امامین الحسنین(ع) در منطقه حاره حریک برگزار می شود.
فضل الله


به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر علامه سید محمد حسین فضل الله، مرجع فقید شیعه در لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای از برگزاری مراسم چهلم این عالم برجسته در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

این بیانیه شرکت در این مراسم را اعلام وفاداری به مرجع برجسته ای دانست که راه و رو شش وفاداری به رسالت و انسان بود، و اعلام کرد: این مراسم روز دوشنبه نهم آگوست (هجدهم مردادماه) در مسجد امامین الحسنین (ع) در منطقه حاره حریک بیروت برگزار می شود.

در همین راستا، جمعی از اعضای خانواده آن مرحوم و در رأس آن ها حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله؛ فرزند ارشد علامه فضل الله با شیخ محمد رشید قبانی؛ مفتی کل لبنان دیدار کردند.

سید علی فضل الله پس از این دیدار، گفت: این جلسه به‌منظور قدردانی از مفتی لبنان به‌خاطر همدردی وی با ما بود که این مصیبت را مصیبتی برای خود دانست و از سوی دیگر، دیدار ما با مفتی لبنان به منزله اعلام اتحاد مسلمانان با یکدیگر بود تا دشمنان بدانند مسلمانان در همه حال با حفظ صف واحد از کیان، هویت و وطن خود دفاع خواهند کرد و در برابر تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی سر فرو نخواهند آورد.

گفتنی است که علامه سید محمد حسین فضل الله پس از سالها مجاهدت در راه حق و حقیقت، سیزدهم تیرماه گذشته در سن 75 سالگی به لقاء الله پیوست./981/الف

ارسال نظرات