۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۸۳۱۳۵

دیدار مسوول حزب الله در جنوب لبنان با دکتر ولایتی

خبرگزاری رسا ـ شیخ نبیل قاووق در دیدار با دکتر ولایتی، ایران را پشتیبان واقعی لبنان، مقاومت و ملت فلسطین دانست و گفت: ایران همچون سدی فولادی در برابر تمامی پروژه های آمریکا و اسراییل که مایه تهدید منطقه است، ایستاده است.
دکتر ولايتي


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، مسؤول حزب الله در جنوب لبنان، روز گذشته در دیدار با دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل و هیات همراه، در اردوگاه الخیام در جنوب لبنان به بررسی مهم ترین تحولات منطقه و جهان پرداختند.

ولایتی بعد از این ملاقات تصریح کرد: دستاوردهای بزرگ مقاومت در جنوب لبنان در سال های متمادی ادامه خواهد داشت و در آ‌ینده تاثیرگذارتر خواهد بود، لبنان توانسته است با دستاوردهای بزرگ در عرصه مقاومت و مقابله با پروژه های استعمارگران غربی به یک اسوه تبدیل شود.

شیخ نبیل قاووق هم با تشکر از جمهوری اسلامی ایران در حمایت گسترده از لبنان و مقاومت، گفت: ایران پشتیبان واقعی لبنان و مقاومت آن و پشتیبان واقعی فلسطین و حق ملت فلسطین در آزادسازی سرزمین اشغالی آنهاست.

مسؤول حزب الله در جنوب لبنان با اشاره به اینکه ایران پس از جنگ تابستان 2006 لبنان با اسراییل، پیش از هر کشور دیگری به یاری لبنان شتافت، گفت: جمهوری اسلامی ایران همچون سدی فولادی در برابر تمامی پروژه های آمریکا و اسراییل که مایه تهدید منطقه است، ایستاده است.

گفتنی است که دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل، روز چهارشنبه به لبنان سفر کرد و در این سفر با سران لبنان از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، میشل سلیمان، رییس جمهور لبنان و نبیه بری رییس پارلمان این کشور دیدار کرد./981/الف

ارسال نظرات