۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۸۳۱۷۶
معاون سیاسی فرمانده سپاه:

هرگونه تجاوز دشمنان با پاسخ کوبنده سپاه همراه خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هرگز جرأت حمله نظامی‌ به ‌ایران را ندارند.
سردار يدالله جواني رييس اداره سياسي سپاه
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، یدالله جوانی در نشست سیاسی فرماندهان و بسیجیان حوزه هشت حضرت امام رضا(ع) در تبریز، آگاهی و بصیرت را از مهم‌ترین ابزارهای لازم برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب دانست و افزود: در یک سال گذشته حوادث و اتفاقاتی در کشور رخ داد که در سی و یک سال انقلاب مشاهده نشده بود.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت زمانی، در جریان این فتنه ها رهبر معظم انقلاب در مورد بصیرت به آحاد مردم تاکید فراوانی داشتند و با توجه به اینکه دشمنان در تمامی جبهه‌های داخلی به شدت فعالیت می‌کنند لزوم بیداری را بر مردم گوشزد کردند.

جوانی اظهار داشت: با توجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و توانمندی های کشور، زمانی که جنگ، تحریم و کودتا نتیجه نداده، دشمن با شیوه های جدید به استفاده از جریان براندازی نرم روی آورده است.

وی گفت:‌ امروزه جنگ ما جنگ نرم است و دشمنان در تمامی جبهه‌های جنگ نرم درصددند تا در داخل کشور نفوذ کرده و ضربات جبران ناپذیری وارد کنند چرا که آمریکا و صهیونیست ‌ها در هشت سال دفاع مقدس در جبهه سخت در مقابل ایران به زانو درآمدند.

وی با اشاره به اینکه حمایت آمریکا و اسرائیل از منافقان و همچنین جنایات آن ها در فلسطین و عراق و افغانستان نشانگر این است که آن ها حامی و پشتیبان تروریسم هستند، گفت:‌ با بررسی مسایل منطقه متوجه می‌شویم که آنها با خود ملت ایران دشمن هستند و این دشمنی به این خاطر است که مردم ایران توانستند اسلام واقعی را احیا کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ‌ایران همواره آمادگی دفاعی خود را حفظ و ارتقا بخشیده و هرگونه اقدام متجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ‌ایران پاسخ کوبنده به دنبال خواهد داشت.

جوانی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها سالیان سال است که چنین طرحی را در سر می‌پرورانند و هرگز جرات حمله نظامی‌ به ‌ایران را پیدا نمی‌کنند.

وی علت این پریشانی آمریکا و همدستانش را دین خواهی مردم ایران عنوان کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، اسلام جان تازه‌ای گرفت و مهمترین نگرانی غرب از قدرتمند شدن اسلام است و جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد که توانسته قابلیت‌ها و توانمندیهای لازم برای اداره جامعه بشری را به اثبات برساند و امروز مردم فهیم و توانمند ایران اسلامی با تکیه بر دانش و فناوری و توانمندی‌های داخلی توانسته اند به فناوری‌های روز دست یابند.

وی گفت: دشمنان اسلام بر این باورند که اگر اسلام تجدید حیات پیدا کند و مسلمانان بتوانند روی پای خود بایستند، جایی برای حکومت آمریکایی وجود نخواهد داشت زیرا که طبق برنامه‌ریزی که انجام داده بودند، قرن بیست و یکم را قرن آمریکایی نامیده بودند و در اکثر مراکز علمی و پژوهشی و کتابها این مطلب را به صراحت بیان کرده ‌اند و تنها راه سلطه بر جهان را سلطه بر خاورمیانه (خاورمیانه اسلامی) می‌دانند در حالی که امروز خاورمیانه به نمایشگاهی برای شکست‌های آمریکا تبدیل شده و آمریکا در حال فروپاشی است به همین دلیل رو به جنگ نرم آورده است.

جوانی یکی از راه‌های نفوذ دشمنان در بین صفوف مردم را ایجاد تفرقه و بر هم زدن وفاق ملی عنوان کرد و افزود: حضرت امام (ره) فرمودند که"وحدت کلمه رمز پیروزی شما بود" چون حرف همه‌ آحاد مردم یکی بود لذا امروزه دشمنان همیشگی، وفاق و وحدت را یک خطر جدی برای خود و ایجاد تفرقه و اختلاف را راه حلی مناسب برای برون رفت از این بن بست عنوان کرد‌ه‌اند که نمونه بارز آن تفرقه مذهبی است که برای نمونه درصدد بودند تا بین شیعیان و سنی‌‌‌‌‌‌‌های سیستان و بلوچستان اختلاف افکنند تا به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: دشمنان درصددند تا با اختلاف بین قومیت‌ های مختلف ایران زمین از جمله کرد، ترک، لر، بلوچ و از طریق جنگ نرمی که راه‌اندازی کرده‌اند به اهداف شوم خود برسند ولی خوشبختانه مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی مثل همیشه آنها را ناکام گذاشته اند.

گفتنی است، نشست سیاسی فرماندهان و بسیجیان حوزه هشت حضرت امام رضا(ع) با حضور سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزار شد./۹۳۵/د102/س
ارسال نظرات