۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۸۳۱۷۷

مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‏ آذربایجان شرقی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول جدید دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏های استان آذربایجان شرقی معرفی شد.
حجت الاسلام محمديان رييس نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام اصغر نقدی به عنوان مسؤول دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏های استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

همچنین حجت‌الاسلام سعید علیزاده، به عنوان مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز و حجت‌الاسلام علیا نسب نیز به عنوان مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شدند.

حجت الاسلام محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤولان نهاد رهبری در دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی اظهار داشت: هم اکنون صد‌و‌پنجاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند.

وی با تشریح رسالت نهاد نمایندگی های رهبری در دانشگاه های کشور خاطر نشان کرد: وظیفه این نهادها، زمینه‌ سازی در مجموعه دانشگاه ها برای حفظ کرامت انسان‌ها و تحصیل کمالات والای انسانی است.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به فلسفه وجودی فعالیت روحانیان و مبلغان حوزوی در دانشگاه‌ها‌ تصریح کرد: ایجاد تعامل با جوانان دانشجو و ارتقای بینش و بصیرت دینی این قشر فرهیحته از جمله وظایف نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به فلسفه تغییر و گستردگی کار و ضرورت هماهنگی‌های بیشتر بین نهادهای فعال نماینده ولی فقیه در دانشگاه‏‌ها گفت: پست و سمت تنها وسیله‌ای برای خدمت به مردم هستند و مسؤولان باید در برابر مردم پاسخگوی فعالیت‌های خود باشند.

حجت‌الاسلام علیا نسب، مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز نیز در سخنانی به تشریح برنامه های آینده این نهاد پرداخت و گفت: تعامل و ارتباط حوزه‌های علمیه قم و تبریز و برپایی کرسی‌های آزاداندیشی از برنامه‌های این مجموعه خواهد بود.

وی ادامه داد: توسعه جنبش نرم‌افزاری در جهت تعامل منطقی و تولید علم، تحقق واقعی مسأله وحدت حوزه و دانشگاه و بهره‌مندی از مبلغان و روحانیان حوزه علمیه تبریز در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از برنامه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز خواهد بود./935/پ202/س

ارسال نظرات