۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۸۳۲۰۰
امام جمعه اندیمشک:

کم توجهی به مسائل فرهنگی زیبنده جامعه اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: با تلاش و همگرایی بیشتر می‌توانیم در راستای حذف سنت های غلط و احیای ارزش های دینی و اسلامی، گام های مثبتی در جامعه برداریم.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، با بیان این که کم توجهی به مقوله فرهنگ آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکره جامعه وارد می کند، خاطر‌نشان کرد: کم توجهی به مقوله فرهنگ در جامعه، زیبنده فرهنگ غنی ما نیست؛ چون ‌فرهنگ ما مبتنی بر فرهنگ ناب اسلام است.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک بر ضرورت توجه بیشتر به مهدویت، انس با قرآن و دعا برای گشایش فرج، توجه و استغفار به درگاه احدیت در آستانه ماه تزکیه نفس و طاعت خداوند تأکید و تصریح کرد: با تلاش و همگرایی بیشتر می‌توانیم در راستای حذف سنت های غلط و احیای ارزش های دینی و اسلامی، گام های مثبتی در جامعه برداریم.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به جایگاه و نقش شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در صورتی در کارش موفق خواهد بود که بتواند مسائل و مشکلات فرهنگی در حوزه جغرافیایی بخش، شهر و استان را شناسایی و با ارائه راهکارهای مناسب برای رفع معضلات موجود طرح و ایده فرهنگی خود را اجرا کند.

وی سیاستگذاری، تعیین اولویت‌ها، جدول زمانبندی، هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار در حوزه فرهنگ را مهم خواند و بر دقت نظر در این زمینه در راستای ارتقای شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات