۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۸۳۲۵۶
معاون سیاسی استاندار خوزستان:

آگاهی مردم از مسائل جامعه حق آنها است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی ‌استاندار خوزستان دستیابی به اطلاعات و اخبار حوادث و اتفاقات روز دنیا را حق مردم دانست و از خبرنگاران خواست که با صداقت در این راه گام بردارند.
سيد محمد علي پور موسوي معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید محمدعلی پورموسوی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار که در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها باید در خط مقدم جبهه جنگ نرم فرهنگی و معرفی چهره‌ استان قرار گیرند، و باید خوزستان، با همه مشکلات و مصائبش از نو معرفی شود و خبرنگاران جلوه‌های مختلف آن را به دنیا بشناسانند.

وی دستیابی به اطلاعات را حق مردم دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها در انتقال اخبار و انتقاد باید صادق و متعهد باشند و به این فضا کمک کنند؛ زیرا که رسانه‌ها آینه استان هستند و 36 نشریه در استان خوزستان برای انعکاس اخبار کافی به نظر می‌رسد.

معاون استاندار خوزستان از تشکیل مجموعه ای برای رسیدگی به مشکلات مطبوعات خبر داد و گفت: تشکیل محلی به عنوان خانه مطبوعاتی متفاوت با ساختار گذشته، به منظور رفع مشکلات مطبوعاتی‌ها در دست بررسی است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای دریافت مجوز دانشکده خبر اهواز افزود: برای حل مشکل فضای آموزشی این دانشکده اقداماتی صورت می‌گیرد و این دانشکده در آینده در ساختمان جدیدی مستقر می‌شود.

پورموسوی همچنین ارتقای وضعیت و جایگاه رسانه‌ها را ضروری دانست و پیشنهاد تشکیل ستاد دائمی جشنواره روز خبرنگار را مطرح کرد و گفت: این ستاد می‌تواند پس از مراسم روز خبرنگار نیز با تشکیل جلسات هفتگی و ماهانه وضعیت مطبوعات و ارتقای جایگاه آنها را بررسی کند./945/پ202/س
ارسال نظرات