۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۳۲۸۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

نظام سلطه درصدد سلب قدرت تعقل از ملت‌ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:‌ قدرت های سلطه گر برای سلب قدرت تفکر و تعقل از ملت‌ها تلاش گسترده ای را در پیش گرفتند.
رسانه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی شب گذشته در اختتامیه سومین همایش تخصصی آسیب شناسی مطبوعات محلی و تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: حضور فعال و مؤثر خبرنگاران درعرصه خطیر خبر‌رسانی و انتقال شفاف و صادقانه اطلاعات امری در خور تقدیر است و این افتخار در طول سه دهه انقلاب اسلامی همواره همراه فعالان عرصه اطلاع رسانی بوده است.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه می توانند با اطلاع رسانی دقیق و شفاف و ایجاد فضای تفکر و تعقل زمینه را برای ارتقای قدرت اندیشه ملت ها فراهم کنند.

داننده ادامه داد: ‌رسانه ممزوجی از عناصر حرفه ای، اخلاقی و ارزش های فرهنگی است که می تواند به صورت فعال در انعکاس عملکردهای دستگاه‌ها و نهادها و معرفی ارزش‌های دینی و منزلت انسان‌‌ها نقش آفرینی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش رسانه‌ای غرب علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در جهان کنونی قدرت‌های سلطه‌گر سعی بر سلب قدرت تفکر و تعقل از ملل را دارند.

وی تصریح کرد: رسالت خبرنگاران و عموم رسانه های گروهی شناسایی مواضع دشمن و تاکتیک رسانه ای آنان است، حراست از آرمان های امام و انقلاب نیازمند بصیرت و دشمن‌شناسی است.

همچنین در ادامه این مراسم بیانیه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار قرائت شد.

گفتنی است، آیین تجلیل از خبرنگاران و سومین سمینار تخصصی آسیب شناسی مطبوعات محلی شب گذشته و روز خبرنگار با حضور استادان و ‌ فعالان عرصه مطبوعات در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد./935/پ202/س
ارسال نظرات