۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۸۳۳۰۷
امام جمعه بابل:

حمایت آیت الله نوری همدانی از رهبری، فضای تاریک فتنه را شکافت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به مواضع و حمایت های شفاف حضرت آیت الله نوری همدانی از مواضع رهبر معظم انقلاب در حوادث سال گذشته گفت: روشنگری‌های حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از مواضع رهبری، فضای تاریک فتنه را شکافت و نورانیت ویژه‌ای به کشور داد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل، امروز در دیدار مردمی حضرت آیت الله نوری همدانی که در مصلای نمازجمعه بابل برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور این مرجع تقلید در استان مازندران، حضور پرشور مردم در مراسم استقبال این مرجع تقلید را نشان از پیوند عمیق مردم با مرجعیت دانست و گفت: این جضور تجلی و ابراز علاقه مردم نسبت به جایگاه روحانیت و مرجعیت است.

وی با بیان این که مرجعیت در طول تاریخ همواره از جایگاه رفیعی در جامعه اسلامی برخوردار بوده است، افزود: تعالی و پیشرفت امروز نظام اسلامی به برکت مراجع عظام تقلید و فقهای دین است.

امام جمعه بابل مرجعیت را لنگرگاه امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مرجعیت سایه عظمت و حفاظت از این ملت را فراهم کرده است.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که اگر این کشور امروز در میان کشورهای دیگر از عزت ویژه‌ای برخوردار است، ریشه در مدیریت فقها و مرجعیت کشور دارد، خاطرنشان کرد: امروز مراجع عظام تقلید و علما ستون دین مبین اسلام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی چندین سال است که از تدابیر و سیاست‌گذاری‌های رهبری انقلاب اسلامی بهره‌مند هستند.

امام جمعه بابل خطاب به حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: اشتیاق این ملت به شما ویژه است برای این که برکات آن هدایت‌های شما در سال گذشته در فضای فتنه بسیار خوشحال کننده بوده است.

وی با اشاره به هدایت‌ها و نورافشانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای تاریک فتنه سال گذشته خاطرنشان کرد: حمایت‌ها، جملات بلند و نورانیت حضرت آیت الله نوری همدانی در سخنرانی‌ها و حمایت های‌ این عالم از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام روحانی تأکید کرد: روشنگری‌ها و نورانیت حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از مواضع رهبرمعظم انقلاب اسلامی آن فضای تاریک فتنه را شکافت و نورانیت ویژه ای به کشور داد.

امام جمعه بابل با اشاره به این که حضورپر شور و گسترده امروز مردم این شهرستان قدردانی از مواضع و حمایت های حضرت آیت الله نوری همدانی است؛ تصریح کرد: عشق به روحانیت و مرجعیت در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در همه مردم ولایت‌مدار مازندران به ویژه شهرستان بابل وجود داشته و دارد.

وی با بیان این که بابل در دوران گذشته مهد پرورش عالمان وبزرگان دینی بسیاری بوده است، ادامه داد: آنچه که امروز از این مردم ولایت‌مدار دیده می شود تجلی همان نفس‌های گرم عالمان دینی است./950/پ202/س
ارسال نظرات