۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۳۳۱۴
امام جمعه دزفول:

حرفه خبرنگاری در زندگی شهید صارمی مقدس و الهی بود

خبرگزاری رسا ـ آیین گرامی‌داشت خبرنگار شهید محمود صارمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
خبرنگار شهيد محمود صارمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین گرامی‌داشت از خبرنگار شهید محمود صارمی، شب گذشته با حضور امام جمعه، مسؤولان و خبرنگاران دزفول در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در این همایش با تجلیل از نقش برجسته خبرنگار فقید محمود صارمی گفت: شهید صارمی خبرنگاری شجاع، متعهد و معتقد بود و تا آخرین قطره خون خود برای انجام وظیفه ایستادگی کرد.

امام جمعه دزفول ادامه داد: شهید صارمی برای انجام رسالت خویش جانفشانی کرد و در این راه شهید شد که این نشان از اعتقاد راسخ او به حرفه مقدس خبرنگاری بود.

وی با اشاره به اهمیت کار خبر و خبر رسانی گفت: خبر با زندگی بشر عجین شده و خبرنگاران نقش مهمی در شکل‌گیری افکار عمومی دارند.

استاد حوزه علمیه دزفول ابراز داشت: قرآن کتاب آسمانی ما خود یکی از بزرگ‌ترین خبرها است که معجزه پیامبر است و بزرگ خبرنگار عالم حضرت محمدمصطفی پیامبر اسلام‌(ص) رسالت خویش را با خبر آغاز کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تبریک روز خبرنگار سالروز شهادت شهید صارمی از خبرنگاران رسانه های همگانی در انعکاس اخبار و رویدادهای منطقه قدردانی کرد.

گفتنی است، در این مراسم از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی دزفول تجلیل و قدردانی شد./945/پ202/س

ارسال نظرات