۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۸۳۳۲۱
عضو خبرگان رهبری:

برخی رسانه‌های دنیا زمینه جنایت آمریکا و صهیونیست را فراهم می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با گرامی‌داشت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: جنایت‌هایی که برخی رسانه ها‌ در دنیا می‌کنند، بدتر از جنایات آمریکا و صهیونیست است زیرا این رسانه ها در واقع جامعه را برای پذیرش این جنایت‌ها آماده می کنند.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، عصر روز گذشته با گرامی‌داشت 17 مرداد روز خبرنگار در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاری کاری دقیق، ظریف، پردردسر است و در حال حاضر کشور نیازمند خبرنگاران متعهد به نظام و انقلاب است.

وی افزود: خبرنگار در واقع واسطه بین مردم و مسؤولان است و بنا به فرموده امیر مؤمنان‌(ع) می توانند نصیحت کننده رهبران مسلمان باشند که این موضوع باید به صورت دقیق‌تر معنا شود.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: هدایت افکار عمومی به سمت و سوی صحیح، نقل و قول صحیح سخنان گوینده و نه برداشت از آنچه که خود مد نظر دارد، انعکاس اخبار به روز و خواسته های مردم، داشتن صداقت در کار و همچنین متخصص بودن در رشته خبرنگاری از دیگر وظایف خبرنگاران است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خبرنگاران باید از آنچه امروز در دنیای غرب در این عرصه مد شده، مانند سطحی‌نگری و اسیر‌شدن در پول و زور خودداری کنند و شجاعت و جسارت داشته باشند.
 
آیت الله نورمفیدی یادآور شد: یکی از کارهایی که رسانه‌های غربی امروز ‌روی آن کار می‌کنند، این است که فضا را از دین، خدا، ایمان، اخلاص و فضلیت خالی کنند، تا جامعه یک لقمه مناسب برای دشمنان شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: جنایت هایی که برخی رسانه های عمومی در دنیا می کنند، بدتر از جنایات آمریکا و صهیونیست است زیرا این رسانه ها در واقع کار فرهنگ سازی را انجام می دهند و جامعه را برای پذیرش این کارها آماده می کنند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و نظام و انقلاب ما خبرنگاری می خواهد که مومن، متعهد و مقید به نظام باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات