۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۸۳۳۳۱
استاندار سیستان و بلوچستان:

قدرت رسانه ای جمهوری اسلامی کمتر از قدرت رسانه های استکبار در جهان نیست

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: قدرت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران با وجود محدودیت ها و تحریم ها کمتر از قدرت رسانه های گسترده انحصاری استکبار در جهان نیست .
علي محمد آزاد، استاندار سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید بخصوص خبرنگار شهید «محمود صارمی» و تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه و اهل قلم، به نقش کلیدی خبرنگاران در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران برای انجام رسالت سنگین پیام رسانی و همچنین اطلاع رسانی سریع به مردم جان خود را در کف اخلاص می گذارند.

وی، گفت: در عصر فناوری ارتباطات، رسانه و عوامل مرتبط با آن ابزار مهم و کلیدی برای تحقق اهداف حکومت ها و دولت ها در جهان کنونی هستند.

آزاد، تأکید کرد: خبرنگاران که همواره در راستای اهداف و منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی تلاش و کوشش می کنند از جایگاه ویژه ای درمیان مردم و مسؤولان برخوردارند و باید همیشه مورد احترام باشند .

وی، تصریح کرد: قدرت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران با وجود محدودیت ها و تحریم ها کمتر از قدرت رسانه های گسترده انحصاری استکبار در جهان نیست و سربازان جان برکف عرصه قلم در ایران اسلامی با جان و دل از ارزشهای والای نظام در مقابل هجمه های همه جانبه دشمنان دفاع و پاسداری می کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان، افزود: امروزه در دنیا جنگ سخت افزاری جای خود را به جنگ نرم رسانه ای داده است و در این میدان نبرد، سربازان خط مقدم جمهوری اسلامی با سلاح قلم که جوهر آن ایمان مستحکم خبرنگاران و اهل قلم است با قدرت های بزرگ رسانه ای وابسته به استکبار سرسختانه و جانانه مقابله می کنند.

وی، شهادت شهید محمود صارمی در مزار شریف افغانستان، شهادت شماری از خبرنگاران در جبهه های نبرد حق علیه باطل و حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در صحنه های حوادث تروریستی استان و شهید و مجروح شدن تعدادی از آنان را نمونه بارز جان فشانی خبرنگاران ایران اسلامی در مسیر اطلاع رسانی و تحقق رسالت سنگین پیام رسانی دانست .

علی محمد آزاد، با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس خدمات نظام و دولت اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران بتوانند با تلاش بیشتر و به دور از جریان های سیاسی به توسعه ، عمران و سازندگی استان خدمت کنند .

استاندار سیستان و بلوچستان، افزایش نشریات و پایگاههای اطلاع رسانی در کشور بویژه در دولت مهرورز را نشان از توجه و رسانه ای بودن این دولت دانست و افزود: دستور رئیس جمهور مبنی بر تصویب اعطای وام و دیگر تسهیلات و نیز بازپس گیری شکایات دولتی از رسانه ها در سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر است.

وی، شرایط کار حرفه ای خبرنگاران رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در سیستان و بلوچستان را با توجه به شرایط جغرافیایی نسبت به سایر استانهای کشور به مراتب سخت تر دانست و گفت: خبرنگاران برای انجام رسالت سنگین اطلاع رسانی با حضور در صحنه های مختلف جان خویش را در کف اخلاص می گذارند.
آزاد، با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی استان سیستان و بلوچستان و ظرفیت ها و توانمندیهای گسترده آن خاطر نشان کرد: خبرنگاران همچون آیینه ای هستند که می توانند سیمای استان را شفاف و یا کدر منعکس کنند. /940/د102/ص
ارسال نظرات