۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۸۳۳۴۱

فعالیت‌های اداره کل اوقاف مازندران تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام 85 مبلغ همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق محروم استان خبر داد.
اعزام مبلغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جمع خبرنگاران برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بقاع و اماکن متبرکه را اعلام کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و برکات آسمانی به بشریت است و از فیوضات این ماه همه انسان ها باید بهره مند شوند و مهمترین اعمال در این ماه بعد از روزه داری که مورد تأکید قرار گرفته تلاوت قرآن کریم و انس با این کتاب عظیم آسمانی است.

حجت الاسلام سهرابی از اجرای برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان در بقاع و اماکن متبرکه خبر داد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای اجرای نیت واقفان نیک اندیش و همچنین تحقق عمل به منویات مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برآن است که برنامه های ویژه این ماه مبارک را در بقاع و اماکن متبرکه برگزار کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزاری مراسم غبارروبی و استقبال از ماه مبارک رمضان در 23 بقاع متبرکه شاخص استان، فضا سازی معنوی در بقاع متبرکه امامزادگان با استفاده از تبلیغات محیطی بر گرفته از احادیث اهل بیت(ع)، اهداء سبد کالا به مستمندان وفقرا در راستای اجرای نیات واقفین نیک اندیش، برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری استاد دکتر احمد نعینع در ده شهرستان و برگزاری تفسیر قرآن کریم در امامزاده های شاخص استان با حضور مفسران اعزامی از حوزه علمیه قم را بخشی از برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی همچنین از اعزام 85 مبلغ به مناطق محروم استان و تبلیغ فرهنگ وقف و بقاع همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: اقامه نماز جماعت، تبلیغ فرهنگ وفق، بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان و نیز تبلیغ احکام دینی را از جمله مهمترین وظایف مبلغان اعزامی دانست./950/پ202/س
ارسال نظرات