۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۸۳۳۶۲
امام جمعه اندیمشک:

خدمت‌رسانی در نظام اسلامی بر مبنای معرفتی استوار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک دیانت را عاملی مهم در قوت بخشی به مدیریت‌ها عنوان کرد و گفت: تدین و دین مداری سبب خارج شدن فعالیت‌ها از قالب تک‌محوری خواهد شد.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین صحرایی مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز، ظهر امروز با حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک دیدار کرد.

امام جمعه اندیمشک در این دیدار با بیان این که تدین مدیران سبب خارج شدن مجموعه های کاری از قالب تک محوری خواهد شد، گفت: تدین مدیران سبب می شود تا مجموعه های کاری از قالب تک محوری خود خارج شده و روح و جسم نیروی کار و مجموعه یکدیگر به آرامش برسد.

وی با اشاره به اوضاع نظام های اداری تک محور غرب اظهار داشت: آنها با وجود پیشرفت مادی خود در حوزه تکنولوژی، امروز از این ابزار بیزار هستند که این مسأله به سبب بی توجهی آنها به کرامت انسانی بوده و تنها رسیدن به پیشرفت های مادی را در نظر داشته اند.

استاد حوزه علمیه اندیمشک با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی بیشتر در نظام اسلامی ابراز داشت: در ایران اسلامی خدمت رسانی از مبنایی معرفتی برخوردار است؛ چرا که این نظام به لطف الهی زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در ادامه با تقدیر از تلاش‌های مفیدی که در سد و نیروگاه دز در حال انجام است، گفت: مدیریت های موفق باید به عنوان یک الگوی برتر به جامعه معرفی شوند.

حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی با محوریت فرهنگ اهل بیت(ع)، خواستار برنامه ریزی برای این مقوله مهم در واحد تولیدی سد و نیروگاه دز شد.

وی افزود: سد دز با جایگاه ویژه خود می تواند به عنوان یک کانون و مرجع مهم برای انجام امور فرهنگی کلان در شهرستان اندیمشک مطرح باشد.

امام جمعه اندیمشک در این دیدار با ارائه پیشنهاد‌هایی مبنی بر استقرار کتابخانه دیجیتالی، ایجاد پایگاهی برای غدیر شناسی و توجه به ورزش با جهت‌های مشخص گفت: این امور در راستای ارتقای امور فرهنگی سد دز بسیار مهم است.

همچنین حسین صحرایی، مدیر عامل سد و نیروگاه دز نیز در این دیدار تلاش در راستای تحقق اهداف عبادی، انضباطی و کاری را از جمله مهم‌ترین اهداف خود معرفی کرد.

صحرایی افزود: در تلاش هستیم تا روحیه کار‌گروهی در مجموعه به یک فرهنگ تبدیل شده و از هرگونه شخصی‌گرایی پرهیز شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی گفت: مسجد امام رضا(ع) منطقه مسکونی سد دز مرمت و بهسازی شده است و به زودی در راستای تحقق اهداف فرهنگی موزه‌ سد و نیروگاه دز، در این واحد تولید انرژی کشور احداث خواهد شد./945/پ202/س
ارسال نظرات