۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۸۳۴۱۸
مدیر گروه قرآن و حدیث موسسه مهدویت:

رابطه مردم با قرآن و عترت در ماه رمضان تقویت می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه قرآن و حدیث موسسه مهدویت گفت: مهجوریت زدایی از قرآن راهی به جز قرائت ندارد زیرا قرائت قرآن مقدمه تدبرو تفکر در آن است.
رمضان


حجت الاسلام محسن رضایی آدریانی، عضو هیئت علمی موسسه مهدویت با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ماه وقتی ماه خدا باشد باید همه امور آن خدائی گردد و پیوند انسان ها با معبود گسترش پیدا کند.

وی بیان کرد: خداوند در این ماه دو هدیه ارزشمند دارد، یکی قرآن است که در این ماه به صورت دفعی نازل شده است و ثواب قرائت آن در این ماه چند برابر است.

استاد حوزه علمیه گفت: هدیه دیگر خداوند، امامت است که در این ماه ظرفیت های ارتباط با امام بیشتر است، زیرا شب قدر شب امام زمان (عج) است و اعمال ما به امام عرضه می شود.

وی تاکید کرد: در این ماه باید هر چه بیشتر از محضر قرآن استفاده کنیم و از معارف ناب قرآن بهره مند شوییم.

مدیر گروه قرآن و حدیث موسسه مهدویت بیان داشت: مهجوریت قرآن با قرائت مرتفع نمی شود اما مهجوریت زدائی از قرآن راهی به جز قرائت ندارد زیرا قرائت قرآن مقدمه تدبر و تفکر در آن است.

حجت الاسلام رضایی، به حدیث ثقلین اشاره کرد و افزود: ما باید هر چه بیشتر فرهنگ قرآن و عترت را در جامعه گسترش دهیم و پیوند های جامعه را با این دو ثقل بیشتر کنیم.

وی اذعان کرد: پیوند ما با قرآن باعث تقویت امام شناسی می گردد و ما وظیفه داریم ارتباط خود را با قرآن و امام زمان(عج) در این ماه افزایش دهیم./909/پ202/ع

ارسال نظرات