۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۸۳۴۴۴
از سوی دانشکده مجازی علوم حدیث؛

مسابقه الکترونیکی احکام و معارف در ماه رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه الکترونیکی ماه رمضان در راستای ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) و همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن، از سوی دانشکده مجازی علوم حدیث برگزار می‌شود.
ماه رمضان


به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) و همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن، مسابقه الکترونیکی رمضان را به عنوان برنامه‌ای فرهنگی در این نمایشگاه و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده برگزار می‌کند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، ماه مبارک رمضان، ماه انس با قرآن و ماه شناخت و بهره‏برداری فکری و عملی از قرآن است. قرآن، قلب ماه رمضان است، که بدون این قلب، جوهره حقیقت در رگ‏های حیات معنوی روزه داران به جریان نمی‏افتد.

دانشکده مجازی علوم حدیث نیز در راستای ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن در این ماه مبارک، مسابقه الکترونیکی رمضان را به عنوان برنامه‌ای فرهنگی در این نمایشگاه و از طریق سایت دانشکده برگزار می‌کند تا سایر شیفتگان و مشتاقان معارف قرآن کریم در سراسر کشور نیز بتوانند در این مسابقه شرکت نمایند.

سؤالات مسابقه از برخی دروس دانشکده مجازی علوم حدیث انتخاب شده و شرکت‌کنندکان می‌توانند با کلیک بر روی منبع هر سوال، قسمتی از درس مربوط را دریافت و مشاهده نمایند و با توجه به مطالب ارائه شده در درس، به سوال پاسخ دهند.

به 30 نفر از کسانی که پاسخ صحیح هر چهار سوال را ارسال نمایند در پایان ماه مبارک رمضان، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، به نشانی اینترنتی http://vu.hadith.ac.ir مراجعه کنند. /920/د102/ع

ارسال نظرات