۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۸۳۴۵۱
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

فعالیتهای فرهنگی باید استمرار داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هجمههای سنگین فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی بر لزوم استمرار و تقویت فعالیتهای فرهنگی تاکید کرد.
حجت الاسلام آشتياني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجتالاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی قم که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت: امروز جوانان ما در برابر انواع افکار مسموم و منحرف قرار دارند و از این رو ضرورت رشد بصیرت دینی و آگاهیهای اعتقادی و فقهی و سیاسی به شدت در جامعه احساس میشود که سازمان تبلیغات اسلامی در این میان باید نقش بصیرت بخشی خود را پررنگتر جلوه دهد.

وی اضافه کرد: بصیرت نقشه راه مومنان است و اگر این نقشه وجود نداشته باشد معلوم نیست به اهداف عالیه و پیش رو برسیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ما از استعداد و فهم بسیار بالایی برخوردارند و شیفته دریافت مسائل دینی و اعتقادی هستند.

وی با ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده در طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: قم شهری مهاجر‌پذیر است و افراد مختلفی از سراسر کشور در این شهر سکونت دارند و این خود مشکلات و اختلافات فرهنگی متعددی را ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام آشتیانی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی قم باید عنایت و دقت بیشتر و برنامهریزی دقیقتری در انجام فعالیتهای فرهنگی در این استان داشته باشد تا تفاوتهای فرهنگی باعث ایجاد مشکلات نشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استمرار در فعالیتهای فرهنگی تاکید کرد و افزود: اگر این برنامهها به رشد آگاهی و بصیرت در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان شود بسیاری از مشکلات کنونی جامعه ما برطرف میشود.

حجت الاسلام آشتیانی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: پیشرفت نظام اسلامی و موفقیت جوانان ایرانی در عرصههای مختلف، دنیا را به خشم آورده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه انجام فعالیتهای فرهنگی را هزینهبر دانست و اظهار داشت: با تلاشهای انجام شده، هزار و 500 میلیارد تومان بودجه فرهنگی به استانداریها سراسر کشور اختصاص پیدا کرد و باید برای هزینه درست این اعتبارات کمیتهای تشکیل شود.

وی مثبت خواندن فعالیتهای اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از اوایل انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و افراد باسابقه فرهنگی در راس این سازمان بوده و هستند. /924/د102/ص
ارسال نظرات