۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۸۳۴۵۴
مسؤول ستاد نماز جمعه آبادان:

حفظ ارزش‌های جامعه در گرو ترویج حجاب و عفاف است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد نماز جمعه آبادان بر استمرار برنامه‌ریزی دقیق در زمینه ترویج فرهنگ حجاب در جامعه تاکید کرد.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام غانم جاسمیان، مسؤول ستاد نماز جمعه آبادان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ عفاف و حجاب اگر در جامعه ترویج پیدا کند مثال شجره طیبه‌ای است که ثمرات شیرنی برای جامعه به بار می‌آورد.

مسؤول ستاد نماز جمعه آبادان با بیان این که هر گروهی که برای ترویج عفاف و حجاب بکوشد افزون بر رضای خدا، به سلامت روحی و فرهنگی و اقتصادی جامعه خدمت می‌کند، اظهار داشت: داشتن حجاب والا در خانواده زمینه را برای حفظ حجاب در محیط جامعه مهیا کرده و سبب حفظ ارزش افراد در جامعه و روابط اجتماعی می‌شود.

حجت الاسلام جاسمیان با تاکید بر مقابله همگانی در مقابل بی حجابی در جامعه تصریح کرد: حضور دانشجویان در جامعه و مراکز اداری موجب می‌شود که جامعه به وسیله آنها شناخته شود به همین دلیل برای ترویج فرهنگ صحیح پوشش در جامعه باید ابتدا این قشر آموزش دیده و آمادگی لازم برای حضور در صحنه‌های مختلف را داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در پی ترویج بی بند و باری در جامعه هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند، به همین دلیل مردم و به ویژه جوانان باید با تمام توان خود در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

مسؤول ستاد نماز جمعه آبادان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید برنامه‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی شده و مستمر اجرا شود و نباید برنامه ریزی ها مقطعی و کوتاه مدت باشد.

حجت الاسلام جاسمیان یادآور شد: در برخی فروشگاه‌ها البسه و مجسمه‌های مبتذل و نامناسب عرضه می‌شود که باید در این خصوص نظارت بیشتری بر بازار داشت./945/پ202/س
ارسال نظرات