۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۸۳۴۶۲
رییس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری؛

اجلاسیه خبرگان رهبری بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: اجلاسیه خبرگان رهبری بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
نشست دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام عبدالمجید یزدی، رییس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری سی و نهمین اجلاسیه خبرگان رهبری بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: این اجلاسیه که اجلاسیه هشتم از دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری به شمار می آید، به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، بعد از این ماه پر فیض در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یزدی در ادامه با اشاره به فعالیت و برنامه ریزی کمیسیون های مختلف مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: کمیسیون های مختلف مجلس خبرگان رهبری کارها، فعالیت ها و برنامه ریزی های خود را انجام داده اند و پیشنهادات خود را نیز ارائه کرده اند.

رییس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری همچنین از برگزاری جلسه هیات رییسه خبرگان رهبری به منظور تعامل و هم اندیشی در خصوص نحوه و جزئیات برگزاری اجلاسیه خبرگان رهبری خبر داد.

حجت الاسلام یزدی بیان داشت: این جلسه بزودی با حضور اعضای هیات رییسه در محل ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد و اعضای هیات رییسه در خصوص جزئیات و زمان دقیق برگزاری این اجلاسیه سی و نهم خبرگان رهبری تصمیم گیری خواهند کرد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات