۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۸۳۴۷۹

گردهمایی مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش مسؤولان نمایندگی ولی فقیه نواحی و رده‌های سپاه عاشورا در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد.
گردهمایی مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برگزار شد
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، در آستانه حلول ماه رمضان همایش مسؤولان نمایندگی ولی فقیه نواحی و رده‌های سپاه عاشورا امروز در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این همایش طی سخنانی با اشاره به اهداف استکبار جهانی در جنگ نرم در مقابله با انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهترین شیوه و سلاح نیروهای ولایتمدار در مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی تعمیق معنویت و بصیرت انقلابی است و از آنجا که استکبار جهانی از نیروهای ولایتمدار، مومن و بصیر سیلی محکمی خورده است از این رو به این زودی‌ها دست از دسیسه‌ها، شیطنت‌ها و توطئه‌های شیطانی برنخواهد داشت.

حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی‌ولایی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است، خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماهی است که می‌توان بهترین استفاده‌ها را از قرآن و مفاهیم قرآنی برد و در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بست تا بتوان در مبارزه با طواغیت درونی و بیرونی سربلند بیرون آمد.

وی در ادامه انس با قرآن و عشق به اهل‌بیت (ع) را تنها راه سعادت بشر دانست و تصریح کرد: به منظور اشاعه فرهنگ قرآنی، برنامه‌های قرائت و محافل انس با قرآن در سطح استان در مراکز سپاه با حضور اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود همچنین با شرکت نیروی کادر و وظیفه و با بهره‌گیری از قاریان برتر استانی از چهره‌های قرآنی سپاه طی ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام ولایی در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی نمایندگی در نهاد مقدس سپاه اظهار داشت: اشاعه فرهنگ اسلامی و قرآنی در نهاد مقدس سپاه، رسالت خطیر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده و پاسداری از پاسداری و پاسداران از وظایف محوله این مجموعه است.

وی در ادامه بسیج را نعمت بزرگ الهی قلمداد کرد و تاکید داشت: بسیجیان هوشیاری، آگاهی، بصیرت، و عشق به اسلام و ولایت را در شرایط حساس سیاسی به معرض نمایش گذاشتند و نشان دادند که استکبار جهانی در مقابل اقتدار و عظمت این لشکر مخلص الهی ناتوان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه مراکز تداوم آموزش را از ویژگی‌های منحصر به فرد نهاد مقدس سپاه دانست و تصریح کرد: حضور علمای برجسته و روحانیون مستعد و بصیر از رموز توفیق سپاه در امر آموزش‌های سازمانی سپاه است./۹۳۵/د102/س
ارسال نظرات