۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۳۴۹۱

سفر تبلیغی آیت الله علوی گرگانی به استان گلستان در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، در ماه مبارک رمضان به منظور تبلیغ به استان گلستان و زادگاه خود شهر گرگان سفر می کند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز سه شنبه، به منظور تبلیغ دین مبین اسلام، راهی استان گلستان و زادگاه خود شهر گرگان شد و ماه مبارک رمضان را در این شهر حضور خواهد داشت.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، تا پایان ماه مبارک رمضان در شهر گرگان حضور دارد و افزون بر اقامه نماز جماعت، صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا، در مسجد جامع شهر گرگان سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام سید احمد قاذوی، مسؤول دفتر آیت الله علوی گرگانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تشریح برنامه های سفر تبلیغی این استاد برجسته حوزه علمیه قم در سفر به گرگان تاکید کرد: آیت الله علوی گرگانی هر ساله در ماه مبارک رمضان و دهه اول ماه محرم الحرام به منظور تبلیغ دین مبین اسلام و نشر معارف اسلامی به شهر گرگان سفر می کند وبه مدت یک ماه نیز در این شهر حضور دارد.

وی تصریح کرد: این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ماه مبارک رمضان هر روز در مسجد جامع شهر گرگان، سه وعده نماز را به جماعت اقامه خواهد کرد و بعد از نماز ظهر و عصر نیز در جمع مردم به ایراد سخن می پردازد.

مسؤول دفتر آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: این استاد برجسته حوزه علمیه قم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا و مراسم افطار، در مسجد جامع شهر گرگان و دیگر مساجد این شهر درس تفسیر خواهد داشت.

وی ابراز داشت: آیت الله علوی گرگانی، قبل از ماه مبارک رمضان نیز به مدت دوازده روز در شهر مقدس مشهد حضور داشت و با حضور در دفتر خود در این شهر مذهبی، افزون بر پاسخگویی به سؤالات شرعی، ملاقات های عمومی با اقشار مختلف مردمی نیز داشت. /924/پ202/ص
ارسال نظرات