۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۳۵۲۸

کتاب رمضان منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «رمضان» از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز منتشر می شود.
ماه رمضان
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، حسین نجفی، مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، اظهار کرد: همزمان با شروع به کار دومین بخش سومین جشنواره تابستانی تبریز، سی هزار نسخه از کتاب «رمضان» در 80 صفحه منتشر و در مساجد، حسینیه ها و مراکز فرهنگی، میان اقشار مختلف مردم توزیع خواهد شد.

وی افزود: این کتاب در بخش های مختلفی از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان و روزه داری، در سایر ادیان الهی و آیین های بشری، و ضعیت و نقش هلال ماه در علم نجوم و فقه اسلامی، قرآن و رمضان، ماهیت و اعمال شب های قدر و دعای 45 صحیفه سجادیه با عنوان وداع با ماه خدا تدوین شده و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نجفی، هدف از انتشار این کتاب را ارائه مطالب مفید در خصوص ماه مبارک رمضان و اشاعه فرهنگ دینی و بیان فضیلت روزه داری عنوان کرد.

وی گفت: امیدواریم که شهروندان تبریزی با مطالعه این کتاب بتوانند بیش از پیش از فیوضات این ماه مبارک بهره مند شوند و این کتاب بتواند قدمی در راه ایجاد فضای روحانی و معنوی در این ایام باشد./935/د102/س
ارسال نظرات