۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۳۵۴۳

کارگاه آموزشی تبلیغ در حوزه علمیه اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌ علمیه استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی تبلیغ دین خبر داد.
مدرسه علميه،‌ حوزه علميه
حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، دوره آموزشی آشنایی با مبانی تبلیغ در حوزه علمیه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی مبلغان با اصول اولیه تبلیغ از فردا به مدت ده روز در محل این مرکز علوم اسلامی آغاز می شود.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: در این دوره که به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد، راهکارهای مقابله با خرافات و بدعت ها، پاسخگویی به شبهات دینی و ایجاد ارتباط با نسل جوان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژه برنامه های حوزه های علمیه اردبیل در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک، 190 طلبه و روحانی حوزه علمیه اردبیل به عنوان مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: طلاب توانمند و آشنا به امور تبلیغی این مرکز با حضور در دورافتاده ترین مناطق استان به تشریح ارزش های دینی و رفع شبهات عقیدتی مردم مؤمن و متدین خواهند پرداخت.

حجت الاسلام نوروزی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی قرآن ویژه طلاب علوم دینی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: همزمان با این کلاس‌ها، سلسله نشست‌‌های اخلاقی و سخنرانی مذهبی در مدارس علوم دینی استان برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات