۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۳۵۵۷
فردا؛

مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان معرفی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه نخستین مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان فردا با حضور معاون امور استانهای حوزه‌های علمیه کشور در زاهدان برگزار می شود .
مرکز مديريت حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مراسم معارفه مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون امور استانهای حوزه علمیه کشور در زاهدان برگزار می شود .

براساس این گزارش، قرار است در این مراسم حجت الاسلام رضا ایمانی خواه، بعنوان نخستین مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان معرفی و این مرکز فعالیت رسمی خود را پس از یکسال فعالیت غیر رسمی آغاز کند .

راه اندازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان گامی مؤثر در ارتقای سطح آموزشی و کیفی مدارس علمیه است و مشکلات متعدد دوری از مرکز را برای مدارس، مدیران مدارس، اساتید و طلاب استان را برطرف می کند .

گفتنی است، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان از تابستان سال گذشته به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان مستقر است .

این مراسم صبح پنج شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، علما، روحانیون و مسؤولین استانی در سالن همایشهای حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار خواهد شد ./940/ پ202/ص
ارسال نظرات