۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۳۵۹۸
امروز در مشهد؛

نخستین دوره تربیت مبلغ قرآن محور ویژه طلاب غیرایرانی آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره تربیت مبلغ قرآن محور ویژه طلاب غیرایرانی با حضور حجت الاسلام قرائتی در مشهد برگزار می شود.
نخستین دوره تربیت مبلغ قرآن محور ویژه طلاب غیرایرانی آغاز می‌شود
روح الله دهقانی، مسؤول برگزاری دوره تربیت مبلغ قرآن محور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: افتتاحیه نخستین دوره تربیت مبلغ قرآن محور ویژه طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیة عصر امروز در مشهد برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره 60 تن از طلاب سطح دو به بالای جامعة المصطفی العالمیة با روش تبلیغ قرآن محور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی آشنا می شوند.

دهقانی طول مدت برگزاری این دوره را 21 روز ذکر کرد و اظهار داشت: مراسم افتتاحیه دوره تربیت مبلغ قرآن محور عصر امروز ساعت18 با حضور مدیران و مسوولان جامعة المصطفی العالمیة در محل مجتمع تفریحی اقامتی کارگران مشهد برگزار خواهد شد.

مسؤول برگزاری دوره تربیت مبلغ قرآن محور با بیاتن اینکه کارگاه های آموزشی نیز از روز شنبه آغاز خواهد شد ادامه داد: برای خانواده ها و فرزندان طلاب شرکت کننده در این دوره نیز برنامه های تفریحی آموزشی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، اتمام حداقل سطح دو حوزه علمیه، موفقیت در آزمون ورودی و تعهد به حضور منظم در کلاس های این دوره از شرایط نام نویسی در دوره آموزشی تبلیغ قرآن محور بوده که در خردادماه انجام شده است، مبلغان حاضر در این دوره ضمن دریافت گواهینامه، از اولویت در اعزام نیز برخوردار می شوند./930/پ202/ص
ارسال نظرات