۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۳۶۰۹

اعزام 350 مبلغ به مناطق مختلف آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا - مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی از اعزام 350 مبلغ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعزام مبلغ
حجت الاسلام میکائیل صفایی، مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، 350 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: این تعداد مبلغ با حضور در مناطق دورافتاده و روستایی استان به تبیین مسائل شرعی، اخلاقی و عقیدتی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد: افزون بر این تعداد، 160 روحانی طرح هجرت بلند مدت در استان فعالیت می کنند که با آغاز ماه مبارک رمضان به انجام امور ابلاغی می پردازند.

مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی در ادامه از اجرای طرح نیازسنجی تبلیغی در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: شناسایی مناطق نیازمند به مبلغ و روحانی با همکاری نمایندگان شهرستانی دفتر معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در استان اجرا می شود.

حجت الاسلام صفایی با تأکید بر این‌که آذربایجان شرقی با کمبود روحانی و مبلغ روبه‌رو است، خاطر‌نشان کرد: این مسأله برای منطقه آذربایجان و تبریز بسیار تأسف‌بار است.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز در پایان خاطر‌نشان کرد: حوزه های علمیه تأثیرگذارترین تحرکات اجتماعی و دینی را سبب می‌شوند، از این رو توسعه و تقویت حوزه‌های علمیه برای تربیت مبلغانی توانمند ضرورتی انکارناپذیر است./935/پ202/س
ارسال نظرات