۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۸۳۶۶۵
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

تعمیق معنویت و معنویت افزایی مأموریت اصلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه است

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در همایش سالیانه کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، گفت: مأموریت اصلی حوزه نمایندگی ولی فقیه بحث تعمیق معنویت و معنویت افزایی است .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همایش سالیانه کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان روز گذشته با حضور مسؤولان، مدیران، کارشناسان، کارکنان و بسیجیان حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان در محل مجموعه تفریحی امام علی(ع) زاهدان برگزار شد .

سرهنگ برات دهقان، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، در این همایش، تعامل بیشتر کارکنان با مسؤولان، برنامه ریزی برای اجرای بهتر برنامه ها، هماهنگی و نزدیکی بهتر رده ها و معاونت های نمایندگی و آشنایی بیشتر با مأموریت ها و برنامه های حوزه نمایندگی در سالجاری را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد .

وی، با بیان اینکه، مأموریت اصلی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بحث تعمیق معنویت و معنویت افزایی است، اظهار داشت: همزمانی برگزاری این همایش با ورود به ماه مبارک رمضان، ماه بهره مندی از فیوضات الهی در جهت رشد معنویت را به فال نیک می گیریم و به همین جهت برنامه های ویژه ای در جهت توسعه و تعمیق معنویت در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت .

سرهنگ دهقان، خاطر نشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن، تشکیل هیئت های قرآنی، کلاس های آموزش و تفسیر قرآن، تجلیل از مربیان، قاریان و حاملان قرآن و تجلیل از خادمین و دست اندرکاران نماز از جمله برنامه های معنویت افزایی نمایندگی ولی فقیه در ماه مبارک رمضان است./940/پ202/ص
ارسال نظرات