۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۳۶۷۱

سطح دو در حوزه علمیه زاهدان راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان، از راه اندازی دوباره سطح دو در این مدرسه علمیه خبر داد .
حميد مؤذني، مدير مدرسه علميه امام جعفر صادق (ع) زاهدان
حجت الاسلام حمید مؤذنی، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: پس از چند سال دوباره سطح دو در این مدرسه راه اندازی می شود و در سال تحصیلی جدید در پایه هفتم طلبه پذیرش می شود .

وی، افزود: در صورت استقبال طلاب محترم و متقاضیان، این پایه با حداقل 10 نفر در سال تحصیلی جاری راه اندازی می شود، هرچند تا مشخص نشدن تعداد واجدیدن شرایط این امر قطعی نیست .

حجت الاسلام مؤذنی، گفت: اطلاع رسانی در این زمینه انجام شده و علاقه مندان به تحصیل در پایه هفتم این مدرسه تا 25 مردادماه جاری فرصت دارند درخواست خود را به مدرسه اعلام دارند.

عضو شورای حوزه علمیه استان سیستان وبلوچستان، با تأکید بر اینکه، برای راه اندازی این پایه در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان مشکلی در زمینه استاد وجود ندارد، بیان داشت: طلابی که علاقه مند در پایه هفتم این مدرسه هستند باید درخواست کتبی خود را به همراه ریزنمرات و تأییدیه اخلاقی از حوزه محل تحصیل شان به کمیسیون علمی اخلاقی این مدرسه ارائه دهند .

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان، خاطر نشان کرد: پس از بررسی درخواست ها و مدارک در این کمیسیون اسامی طلاب واجد شرایط اعلام که در صورت به حد نصاب رسیدن حداقل 10 نفر پایه هفتم پس از چند سال دوباره در این مدرسه شروع به فعالیت می کند./940/ پ202/ص
ارسال نظرات