۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۸۳۶۸۱

همایش روحانیان و مبلغان بستان آباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبار رمضان، گردهمایی علما، روحانیان و مبلغان شهر بستان آباد برگزار شد.
گردهمايي روحانيون
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت ‌الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد شب گذشته در همایش مبلغان و روحانیان این شهر به تشریح رسالت جامعه روحانیت در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان پرداخت.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد جدایی میان مردم و روحانیت هستند، گفت: استکبار جهانی با زیر سوال بردن جامعه روحانیت و انتشار شایعه هایی کذایی می خواهند چهره این قشر فرهیحته را مخدوش کنند.

حجت الاسلام رضوی با تاکید بر اینکه پیوند مردم و روحانیت ناگسستنی است، تصریح کرد: همانگونه که روحانیت در مقاطع مختلف تاریخ تاثیرگذار و سازنده بودند، در شرایط کنونی نیز اجازه تفرقه افکنی به بدخواهان نظام نخواند داد.

امام جمعه بستان آباد ولایت فقیه را نقطه وحدت مردم ایران دانست و گفت: دشمنان با درک جایگاه و نقش رهبری نظام درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند، غافل از اینکه مردم ایران عاشق رهبر و ولی زمان خود هستند.

وی در ادامه وحدت و حرکت در مسیر ولایت را عامل پیروزی مردم ایران در تمام عرصه‌ها دانست و اظهار داشت: مساجد سنگر مستحکم و عامل تقویت وحدت و عامل ارتقای دین و ایمان مردم هستند، روحانیان برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی در این مکان ‌ها تلاش های مضاعفی داشته باشند.

حجت الاسلام رضوی بهره مندی از روش های فرهنگی و هنری در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های مسجدی را خواستار شد و ادامه داد: در شرایطی که دشمنان درصدد ترویج بی بند و باری در فضای عمومی جامعه هستند، نباید از نقش سازنده مساجد غافل بود.

وی گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف موجود در مساجد برای گسترش فرهنگ اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمنان نهایت استفاده را برد./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات