۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۳۶۸۸

فعالیت اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در ماه رمضان تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از اعزام چهل روحانی در ماه مبارک رمضان به مناطق این شهرستان خبر داد.
فعالیت اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در ماه رمضان تشریح شد
حجت الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که در ماه مبارک رمضان امسال مبلغانی به مناطق مختلف اندیمشک اعزام خواهند شد که از اولویت بومی برخوردار باشند، اظهار داشت: تسلط به وضعیت فرهنگی اندیمشک، عدم مشکلاتی مانند اسکان و استقرار مبلغان از جمله دلایل این تصمیم است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود بیش از چهل روحانی مبلغ که بیشتر آنها از مبلغان بومی هستند در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این شهرستان اعزام و به انجام امور تبلیغی و برپایی نمازهای جماعت اقدام کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک همچنین با اشاره به غبارروبی و عطر افشانی 120 مسجد، حسینیه و مهدیه شهرستان اندیمشک در هفته جاری اظهار داشت: این کار با برگزاری آیین نمادین غبارروبی و عطر افشانی در مسجد سید الشهدای کوی فرهنگیان با حضور مسؤولان محلی و جمعی از مردم منطقه آغاز شد.

حجت الاسلام علیپور همچنین در خصوص دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی اندیمشک در ماه مبارک رمضان به برگزاری 10 محفل انس با قرآن در نقاط مختلف شهرستان، بخش های مرکزی و الوار‏ گرمسیری اشاره کرد و گفت: در این محافل انس با قرآن قاریان برجسته استانی و کشوری حضور داشته و به تلاوت مجلسی آیات نورانی وحی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: محافل جشن و انس با قرآن همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برنامه‌های ویژه لیالی قدر در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان از دیگر برنامه‌های ویژه ماه رمضان در اندیمشک محسوب می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در پایان ماه مبارک ‏رمضان را ماه رسیدن به قرب الهی و تقوای درونی انسان‌ها دانست و بر بهره ‌گیری معنوی از فضائل این ماه مبارک که مورد سفارش فراوانی در دین مبین اسلام می باشد تأکید کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات