۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۳۶۹۳
عضو خبرگان رهبری:

هر اقدامی از سوی آمریکا سبب وحدت ملی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: واشنگتن به خوبی می داند که هر اشتباهی از سوی دولتمردانش سبب تقویت روح مقاومت ملی در ایران می شود.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تهدید اخیر غرب مینی بر حمله نظامی به ایران اظهار داشت: حمله نظامی به ایران آرزویی تحقق ناپذیر برای آمریکا تبدیل شده است.

وی با تأکید بر روحیه شهادت طلبی مردم ایران خاطر‌نشان کرد: اگر آمریکا و ایادی غرب می دانستند که ذره‌ای احتمال موفقیت در حمله نظامی به ایران وجود دارد، لحظه ای درنگ نمی کردند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بدخواهان نظام اسلامی بدانند که هر اقدام نظامی علیه ایران از سوی واشنگتن سبب وحدت ملی و تقویت روحیه مقاومت می‌شود.

وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی درمانده‌ای بیش نزد مقاومت حزب الله لبنان نبود، گفت: با این اوصاف این رژیم جعلی چگونه خواهد توانست مقابل قدرت نظامی ایران بزرگ دوام بیاورد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی به دنیال تفرقه افکنی میان مردم و حزب الله در لبنان است، گفت: آنها قصد داشتند که با متهم نشان دادن حزب الله در ترور رفیق حریری از آب گل آلود ماهی بگیرند، ولی بصیرت مثال زدنی سید حسن نصرالله در ارایه اسناد و مدارک در باره ترور حریری از سوی رژیم صهیونیستی این توطئه ها را نقش برآب کرد.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بهره‌مندی از ‌ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کارفرمایان بایستی در این ماه عزیز، رعایت حال کارگران و نیز افراد نیازمند را داشته باشند.

وی با اشاره به به اخراج بیش از دو هزار کارگر از سوی یکی از کارخانه داران منطقه در ماه رمضان گفت: دولت عدالت محور و قوه قضاییه باید در این زمینه برخورد قاطعی داشته باشند.

امام جمعه اردبیل همچنین با تأکید بر سادگی سفره‌های افطار گفت: بهترین کار در این ایام به فکر محرومان بودن و اطعام فقرا و یتیمان است، مردم مسلمان باید از رقابت در دادن افطاری های پرهزینه به دور باشند./۹۳۵/پ201/س
ارسال نظرات