۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۸۳۷۰۵
فردا؛

آیین افتتاحیه طرح آموزشی و فرهنگی ضیافت اندیشه در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاحیه طرح آموزشی و فرهنگی ضیافت اندیشه فردا با حضور 3500 دانشجوی اصفهانی در این شهر برگزار می شود.
سخنراني حجت الاسلام محسن جلالي مسوول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها استان اصفهان
حجت الاسلام محسن جلالی، رییس دفاتر نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان‌ گفت: آیین افتتاحیه طرح آموزشی و فرهنگی ضیافت اندیشه، ساعت 10 روز شنبه 23 مرداد ماه برابر با سوم رمضان در اصفهان‌ برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این دوره را به مدت سه هفته دانست و ابراز داشت: این طرح در دو دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان به ترتیب ویژه دانشجویان خواهر و برادر ساکن اصفهان، برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این‌ که این طرح در سی استان برگزار می‌شود، ادامه داد: در اصفهان بیش از 3500 دانشجوی خواهر و برادر شرکت می کنند.

دبیر طرح آموزشی و فرهنگی ضیافت اندیشه اظهار داشت: در این دوره روزانه دو کلاس درسی برگزار می‌شود و پس از صرف افطار برنامه‌های ورزشی، تربیتی و فرهنگی تا سحر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که ظرفیت این دوره سه هزار نفر بوده است‌، ابراز داشت: در همان روز‌های اول اعلام طرح با استقبال دانشجویان روبه رو شدیم‌ تا جایی که دو هزار نفر دیگر نیز به عنوان ذخیره نام‌نویسی کرده‌ایم.

رییس دفاتر نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان با بیان این‌که افزایش ظرفیت پذیرش دوره در حال پیگیری است، خاطر‌نشان کرد: ظرفیت هر یک از دو گروه خواهران و برادران 1500 نفر است که احتملا در هر کدام از این دو گروه سیصد نفر افزایش‌ خواهد یافت.

وی اجرای اعتکاف دانشجویی ویژه دانشجویان شرکت کننده در دوره را از دیگر برنامه‌های طرح عنوان کرد و افزود: اولویت شرکت در عمره دانشجویی، ازدواج دانشجویی و کربلای دانشجویی‌ از دیگر مزایای این طرح است.

حجت الاسلام جلالی بیان داشت: در مدت اجرای دوره، هفت سرفصل قرآن، نهج البلاغه، مهارت‌های زندگی، فمینیسم، جنگ نرم، نظام سیاسی اسلام و جریان‌شناسی تدریس خواهد شد./965/پ202/ص
ارسال نظرات