۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۸۳۷۰۹
امام جمعه گرگان:

سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی را یک گام به سوی نابودی نزدیک‌تر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: افشای اسناد قتل حریری از سوی سیدحسن نصرالله موجب شد که نقشه‌های رژیم صهیونیستی بر ملا شود و این رژیم اشغال گر را یک گام به سوی نابودی نزدیک تر کرد.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، به سالروز پیروزی جنگ 33 روزه لبنان و پیروزی این نیرو بر ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: پیروزی مقتدرانه حزب الله لبنان علیه رژیم اشغال گر قدس ابهت این رژیم را در دنیا شکست.

وی توکل بر خداوند متعال را رمز پیروزی حزب الله لبنان در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی دانست و افزود: حزب الله لبنان توانست با توکل به خدا ارتش قدرتمند رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کند.

خطیب نماز جمعه گرگان با بیان این‌که مقاومت حزب‌الله در جنگ 33 روزه هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست، گفت: این پیروزی موجب اقتدار حزب الله لبنان در عرصه های بین المللی شد و جایگاه این نیرو را در دنیا مستحکم کرد.

وی با اشاره به این‌که حزب الله لبنان به عنوان یک نیروی مردمی از جایگاه خوبی در میان ملت های جهان برخوردار است، ادامه داد: پیروزی این نیرو در مقابل رژیم صهیونیستی آنها را در دنیا محبوب تر کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به موضوع ترور رفیق حریری اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا پس از شکست از حزب الله لبنان مسأله ترور حریری را به سوریه نسبت دادند و با این اقدام خود به دنبال خروج نیروهای سوریه از لبنان بودند که موفق نیز شدند.

وی با اشاره به این‌که پس از این جریان آمریکا و رژیم صهیونیستی در یک دادگاه بین المللی مسأله ترور رفیق حریری را به نیروهای مقاومت و حزل الله لبنان نسبت دادند، خاطرنشان کرد: آنها بدون دلیل و مدرک این تهمت را زدند و در مقابل نیز حزب الله و مقاومت با افشا کردن مدارکی مستدل دست داشتن رژیم صهیونیستی و آمریکا در ترور رفیق حریری را ثابت کردند.

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه دادگاه بین‌المللی باید ترور رفیق حریری را به صورت دقیق رسیدگی کنند، تصریح کرد: افشا اسناد قتل حریری از سوی سیدحسن نصرالله موجب شد که نقشه‌های رژیم صهیونیستی بر ملا شود و این افشار گری رژیم صهیونیستی را یک گام به سوی نابودی نزدیک تر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به واقعه 28 مرداد اشاره کرد و ادامه داد: این روز در کشور ما یادآور یک خاطره شوم است که در آن روز یک حکومت مردمی با توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی سقوط کرد که متأسفانه برخی نیروهای داخلی در به هدف رساندن این نقشه ی شوم دشمنان خارجی نقش داشتند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که این وقایع تاریخی باید درس عبرتی برتی همه ی ما باشد، ادامه داد: باید همیشه هوشیار باشیم که بار دیگر گرفتار حیله های دشمنان خارجی را نخوریم.

وی همچنین با اشاره 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان و اسرا جنگ تحمیلی به خاک کشورمان گفت: کسانی که سال‌ها در سخت‌ترین شرایط در زیر چنگال رژیم بعث عراق بودند سهم و حق بزرگی بر گردن انقلاب و کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنانش با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با بیان این‌که ماه مبارک رمضان سرور همه ماه ها است، ادامه داد:  ماه مبارک رمضان در واقع بازگو کننده بسیاری از مسائل و حقایق در زندگی انسان است.

وی با اشاره به این‌که در این ماه نه تنها قرآن کریم بلکه کتاب های دیگر ادیان نیز نازل شده و این خود از نشانه های بارز برکت و آثار این ماه است، افزود: شب قدر نیز در این ماه قرار دارد که در این شب بسیاری از بزرگان با نیت خالص و تا صبح به صورت شب زنده داری به مناجات و راز و نیاز به خداوند متعال می پردازند./950/پ201/ص
ارسال نظرات