۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۸۳۷۴۵

دوره کسب مهارت پژوهشی در بناب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آمزشی کسب مهارت های علمی و پژوهشی در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب برگزار می شود.
حوزه علميه بناب
حجت الاسلام حسین آخوندی، مسؤول پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه بناب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طلاب حوزه علمیه بناب در یک دوره ویژه «کسب مهارت های علمی و پژوهشی» شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی ویژه طلاب پایه های اول، دوم و سوم است که طی آن شرکت کنندگان با اصول اولیه تحقیق و پژوهش آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام آخوندی در ادامه از برگزاری سلسله جلسات « تدبر در سیره اهل بیت» در این مرکز علوم اسلامی خبر داد و گفت: این جلسات توسط حجت السلام و المسلمین الهی زاده پیرامون مسائل اخلاقی و عقیدتی برگزار می شود.

مسؤول پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه بناب ادامه داد: این جلسات با هدف تعمیق باورهای اخلاقی و توجه بیش از پیش طلاب علوم دینی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جلسه«آداب» در این مرکز علوم دینی خبر داد و اظهار داشت: این جلسه شامل آداب دعا، عبادت، معاشرت، مشورت، سخن گفتن و امور فردی و اجتماعی است که هر شب توسط حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب بر پا می شود.

حجت الاسلام آخوندی در پایان گفت: طلاب این مرکز در ماه مبارک رمضان بعد از یک روز روزه داری، عبادت و تلاش علمی، در ساعات سحر گوش جان به مناجات ابوحمزه ثمالی با صدای حجت الاسلام و و المسلمین بنابی از رادیو معارف می سپارند./935/پ202/ص
ارسال نظرات