۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۳۷۷۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

روز جهانی قدس بزرگ‌ترین یادگار امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همه ما باید با حضور پر‌شور خود در راهپیمایی روز قدس امسال پشتیبانی دوباره خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کنیم.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در نشست ستاد قدس استان در رشت، روز قدس را بزرگ‌ترین یادگار امام‌(ره) بیان کرد و گفت: مردم فلسطین بیش از شصت سال در سیطره ظلم و تجاوز بی‌رحمانه صهیونیسم قرار گرفته‌اند و این حرکت امام راحل سبب موضع‌گیری اسلام در مقابل بی‌تفاوتی غرب و همچنین زنده نگه داشتن مظلومیت این مردم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این‌که رژیم اشغال‌گر قدس هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود، تصریح کرد: اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع فلسطین خشم و انزجار جهانی را هر روز نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می کند.

حجت الاسلام اشجری حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین و غزه را تکلیف شرعی دانست و ادامه داد: همه ‌ ما باید با حضور پر‌شور خود در راهپیمایی روز قدس امسال پشتیبانی دوباره خود را نسبت به مردم بی‌دفاع این سرزمین اعلام کنیم.

وی در ادامه همدردی با طبقه مستضعف را یکی از اسرار ماه مبارک رمضان و روزه‌داری دانست و افزود: دفاع از حق مظلومان و همدردی با ستمدیدگان بزرگ‌ترین وظیفه جامعه اسلامی است.

حجت السلام اشجری خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری برخی با نشان دادن اعداد و ارقام درصدد انزجار مردم از نظام در بی‌تفاوتی به مشکلات داخلی و رسیدگی به مسائل مردم فلسطین بودند؛ اما این اقدام‌ها مانع حرکت‌های انقلابی مردم نمی‌شود.

وی با بیان این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس در 23 ماه رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تقارن شب احیا و شهادت امام علی‌(ع) با این رویکرد بزرگ سبب بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌ها معنویت این شب‌ها برای آمادگی راهیمایی در روز قدس می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به هماهنگی و همکاری بسیاری از نهادها در این امر اشاره کرد و اظهار داشت: چاپ پوسترهای تبلیغاتی مربوط به روز جهانی قدس، تهیه پرچم‌های حزب‌الله، راه‌اندازی رژه موتورسواران، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، بهره‌گیری از فضای مجازی برای ارائه برنامه‌های تبلیغاتی، راه‌اندازی کارناوال نمایش از میدان فرهنگ تا مصلا، استقرار چادرهای هلال‌احمر و ویزیت رایگان بیماران از جمله برنامه‌هایی است که در آن روز با همکاری نهادها اجرا می‌شود.

وی آغاز مراسم راهپیمایی را از ساعت10:30 دقیقه صبح روز 23 رمضان عنوان کرد و گفت: این راهپیمایی از چهار مسیر در شهر رشت به طرف میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌شود./950/پ202/س
ارسال نظرات