۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۸۳۸۳۲
معاون وزیر آموزش و پرورش:

طرح فرهنگی هادیان بصیرت در مدارس کشور اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، از اجرای طرح فرهنگی سیاسی هادیان بصیرت، ویژه فرهنگیان و معلمان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر کشور خبر داد.
طرح فرهنگی هادیان بصیرت در مدارس کشور اجرا می شود
علی اصغر یزدانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری طرح فرهنگی هادیان بصیرت ویژه فرهنگیان، معلمان و مدیران و دانش آموزان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح با حمایت ویژه وزیر آموزش و پرورش و با هدف ارتقا بصیرت فرهنگیان و معلمان اجرا می شود ابراز داشت: طرح فرهنگی سیاسی هادیان بصیرت به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزش این وزارتخانه برگزار می شود.

یزدانی با بیان اینکه تمامی طراحی ها و ساختارهای اجرای مناسب این طرح اندیشده شده است بیان داشت:‌ خوشبختانه کارشناسان خبره، نحوه اجرای طرح هادیان بصیرت را پیش بینی کرده اند و امیدواریم اجرای این طرح ثمرات بسیار خوبی را به همراه داشته باشد و در ارتقا سطح بصیرت جامعه فرهنگیان مؤثر واقع شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش، از مشارکت بیش از صد هزار نفر از فرهنگیان، معلمان و مدیران مدارس در این طرح خبر داد و تاکید کرد: در مرحله اول این طرح بیش از صد هزار نفر از فرهنگیان و در مراحل بعدی نیز سایر همکاران ما در این طرح مشارکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: فرهنگیان و معلمان و مدیران مدارس با مشارکت در این طرح و حضور در دوره ها و کارگاه های مختلف فرهنگی و سیاسی نسبت به نقشه های دشمنان و مبانی ناب اسلامی آشنا خواهند شد تا بتوانند در تربیت دانش آموزان نیز بیش از پیش موفق باشند.

یزدانی در ادامه با قدردانی از رویکرد و توجه ویژه دولت به وزارت آموزش و پرورش و مساله تعلیم و تربیت، تصریح کرد: خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش نیز نگاه و افق دید بسیار خوبی نسبت به مقوله تعلیم و تربیت اسلامی دارد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات