۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۸۳۸۳۷
برای نخستین بار صورت گرفت:

حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه جشن رمضان

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان برای نخستین بار در نمایشگاه جشن رمضان تهران شرکت کرد.
ماه مبارک رمضان


به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی مقصومی، مسوول غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه جشن رمضان با اعلام این خبر گفت:همه ساله به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شبکه 5 تهران نمایشگاهی با عنوان جشن رمضان در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار می شود.

وی افزود:امسال دفتر تبلیغات اسلامی برای اولین بار و به عنوان تنها نهاد فرهنگی حوزوی با بخش های متنوع در این نمایشگاه شرکت کرده است.

مشاور اجرایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی مر کز فرهنگ و معارف قرآن کریم، نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و موسسه بوستان کتاب را از بخش های حاضر در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی نام برد.

وی در ادامه افزود: این بخش ها آثار و فعالیت های خود را جهت ارائه به بازدیدکنندگان در این جشن در معرض دید عموم قرار داده اند.

مقصومی با اشاره به حضور چشمگیر خانواده ها و کودکان در این نمایشگاه افزود:در کنار این بخش ها مرکز تربیت مربی کودکان و نوجوانان با اعزام مربی و همچنین حضور دو مربی خانم برنامه های شاد و متنوع دینی را به اجرا گذاشته است.

وی تصریح کرد:ایجاد ایستگاه نقاشی و اهداء جوائز به کودکان فضای شاد و به یاد ماندنی را برای کودکان و خانواده ها فراهم کرده است.

مسوول غرفه دفتر تبلیغات اسلایم خاطر نشان کرد: پس از دریافت نقاشی از کودکان یکی از مربیان خانم که به عنوان مشاور روانشناس در غرفه حاضر می باشد بعد از بازبینی نقاشی ها موارد رفتاری کودکان را به والدین گوشزد می کند.

وی تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از مربیان خانم صحت قرائت نماز نوجوانان را بررسی کرده و بعد از رفع اشکالات جوایزی را به آنها اهدا می نماید.

مقصومی برگزاری دو نوبت نماز مغرب و عشاء قبل و بعد از افطار، برگزاری مراسم قرائت یک جزء قرآن در هر شب، برگزاری مراسم احیاء در شبهای قدر را از دیگر اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه عنوان کرد.

یادآور می شود جشن رمضان از اول تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 19 الی 24 برگزار می گردد. /919/د102/ع

ارسال نظرات