۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۸۳۹۴۴

کتاب موعود در قرآن منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) شعبه آبادان و خرمشهر از انتشار کتاب «موعود قرآن» منتشر می‌شود.
مسعود دريس، مدير عامل بنياد مهدويت آبادان و خرمشهر
مسعود دریس، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و حضرت مهدی‌(عج) نیز بهار زندگی بشریت است، به همین مناسبت و به‌منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از فضای معنوی این ماه بزرگ برنامه‌هایی با محوریت قرآنی و مهدوی تدارک و مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) شعبه آبادان و خرمشهر افزود: در یکی از این برنامه‌ها آیات قرآنی که موضوع مهدویت داشته و به تفسیر اهل بیت‌(ع) درآمده استخراج و در یک مجموعه به چاپ خواهد رسید.

وی با بیان این که به مناسبت سی‌ روز ماه مبارک رمضان سی‌ آیه با موضوع مهدویت انتخاب و در کتابی با عنوان «موعود در قرآن» به چاپ خواهد رسید، خاطر‌نشان کرد: همچنین ارسال ایمیل و پست‌های الکترونیکی با موضوع قرآنی و مهدویت به علاقه‌مندان از جمله دیگر برنامه‌ها است.

دریس یادآور شد: همچنین روزانه یکصد صلوات و ختم یک جز قرآن برای سلامتی امام زمان(عج) و بهره‌مندی از فیوضات معنوی این ماه برای هرفرد برنامه‌ریزی شده است که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند با شماره تلفن‌‌های 2230111 و 2220020 تماس حاصل کنند.

وی از برپایی سه کارگاه آموزشی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان‌ها نیز خبر داد و افزود: همایش‌های قرآن، جوان و مهدویت و ادعیه مهدوی در ماه مبارک رمضان از جمله این کارگاه‌ها است که در روزهای 29 مرداد و پنج و 12 شهریورماه برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) شعبه آبادان و خرمشهر خاطر نشان کرد: برگزاری همایش تربیتی قرآن و نسل منتظر در همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه‌های این بنیاد است که به مناسبت ماه مبارک رمضان مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

دریس تصریح کرد: در این همایش 150 جوان در قالب کارگاه آموزشی به فراگیری آموزه‌های لازم زندگی منتظران واقعی می‌پردازند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود‌(عج) آبادان و خرمشهر افزود: اجرای طرح زندگی مهدوی برای خانواده‌های مهدوی که با بنیاد مهدی موعود‌(عج) در ارتباط هستند یکی دیگر از این برنامه‌ها است که در آن بسته‌های فرهنگی با موضوع مهدویت به آنها اهدا خواهد شد./945/پ202/س
ارسال نظرات