۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۸۳۹۴۷
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ولایت‌‌‌پذیری مهم‌ترین ویژگی آزادگان در دوران اسارت بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان به عنوان سفیران انقلاب اسلامی در ارودگاه‌ها و شکنجه‌گاه‌های رژیم بعث عراق نام برد و گفت: آزادگان دلیر در سخت‌ترین شرایط بانگ ولایت‌مداری سر دادند.
دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید محمدشفیع سیدی، جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، روز گذشته در مراسم معارفه مسؤول جدید روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان به عنوان سفیران انقلاب اسلامی در ارودگاه ها و شکنجه گاه های رژیم بعث عراق نام برد و گفت: آزادگان دلیر در سخت‌ترین شرایط، بانگ ولایت‌مداری سر دادند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به این که امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام الهی استفاده می‌کنند، افزود: استراتژی امروز دشمن علیه ایران اسلامی جنگ نرم است.

حجت الاسلام سیدی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی پس از شکست های متعدد در جنگ سخت در سی سال گذشته، امروز به تهاجم نرم افزاری روی آورده اند، خاطرنشان کرد: استبکار جهانی با تهاجم رسانه اس سعی در تضعیف نظام اسلامی را دارد.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش مؤثر و تاثیرگذار روابط عمومی و تبلیغات در ارگان‌ها و نهادها به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تبلیغات، نقش مؤثر و حیاتی در پیشبرد اهداف دفاع مقدس داشت و تبلیغات طی جنگ تحمیلی توانست روح حماسی را بین رزمندگان سلحشور و رشید سپاه اسلام تعمیم بخشد. 

حجت الاسلام سیدی با تأکید بر تعامل فراگیر روابط عمومی سپاه با رسانه های گروهی استان اضافه کرد: انعکاس اخبار این نهاد مقدس می تواند در ترویج ارزش ها و فرهنگ تعالی‌بخش دوران دفاع مقدس بسیار مفید باشد.

همچنین فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این مراسم با گرامی‌داشت سالروز غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی ولایت‌مداری و ولایت پذیری را از خصوصیات بارز آزادگان سرافراز در دوران اسارت دانست و گفت: آزادگان ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی کم نظیر خود بزرگترین شعر آزادی و آزادگی را در تاریخ معاصر سرودند. 

شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، با اشاره به ضرورت توسعه بصیرت در بین اقشار مختلف جامعه افزود: عرصه‌های فرهنگی و نیز راه‌اندازی جنگ نرم بیشترین عرصه دشمنان نظام برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام سعی دارند از راه جنگ نرم، نسل جوان را بی هویت کرده، آنان از فرهنگ اصیل اسلامی دور کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند./950/پ202/س
ارسال نظرات