۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۸۳۹۷۲

نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی در اهواز گشایش می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه بزرگ کتب علوم قرآنی در دوازدهمین روز ماه رمضان در اهواز افتتاح خواهد شد.
نمايشگاه قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه بزرگ کتب علوم قرآنی در دوازدهمین روز ماه رمضان به مدت ده روز در اهواز افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه که از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می شود، در راستای توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی و به‌ویژه توجه ایشان به مباحث تفسیری و معانی قرآنی گشایش می یابد.

در این نمایشگاه که در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا می‌شود، کتب و نرم‌‌افزارهای قرآنی عرضه می‌شود؛ در کنار فعالیت‌های نرم‌افزاری، فعالیت‌های هنری همچون آثار هنری «‌اسماءالحسنی‌» از آثار هنرمندان پیشکسوت کشور ارائه می شود ‌که در بخش هنری آثار فاخر و جذابی را برای تشویق جوانان به فعالیت‌های هنری به‌ نمایش در می‌آورد.

نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی اهواز به مدت ده روز است؛ و در کنار آن فعالیت‌های هنری شامل کتابت خوشنویسی قرآن و تذهیب، اجرای تعزیه شهادت امام علی(ع)، برپایی نشست‌های دینی، ادبی و قرآنی، پاسخ‌گویی به شبهات، اجرای تلاوت‌های قرآن، برپایی نمایشگاه‌های نقاشی و فعالیت‌های کودکان از جمله برنامه‌های جنبی در ایام برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

در بخش‌ مکتوب از ناشران مطرح کشور برای حضور در نمایشگاه دعوت شد و در بخش نرم‌افزار و محصولات دیجیتالی نیز از بیشتر ناشران برگزیده کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت به‌عمل آمده ‌است.

گفتنی است، از بیش از سیصد ناشر کشوری در عرصه کتب قرآنی و مذهبی و بیش از 270 تولیدکننده نرم‌افزارهای قرآنی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده تا آثار خود را عرضه کنند./945/پ202/س

ارسال نظرات