۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۳۹۷۴
امام جمعه اندیمشک:

مسؤولان مشکلات فرهنگی شهرستان‌ها را شناسایی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: سرعت بخشی در روند فعالیت‌های فرهنگی نیازمند آگاهی مسؤولان از مشکلات فرهنگی است.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، روز گذشته در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به ماه مبارک رمضان بر ضرورت خودسازی هرچه بهتر از سوی مسؤولان نسبت به ضرورت تبیین برنامه‌هایی جهت ایجاد فضایی آکنده از معنویت در جامعه تأکید کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در خصوص نقش و جایگاه شورای فرهنگ عمومی جهت سرعت بخشی به روند فعالیت های فرهنگی و ارتقا فرهنگی جامعه به نکاتی اشاره کرد و گفت: باید برخی معضلات فرهنگی شهر را به مسؤولان استان انعکاس داد تا مسؤولان با ارائه راهکارهای لازم جهت رفع این معضلات نسبت به تخصیص بودجه لازم اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، در این نشست در خصوص تدوین برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان و توسعه و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی‌(ص) در اندیمشک بحث و تبادل نظر شد.

در پایان در این نشست، خصوص برگزاری جلسات انس با قرآن در مساجد مختلف اندیشمک، برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و مهدویت، تشکیل جلسات مختلف در خصوص مباحث مهدویت، برگزاری هرچه با شکوه‌تر لیالی قدر در مصلای جمعه شهر، تشکیل جلسات مهدویت در شهرک‌ها و روستاها با بهره‌گیری از مبلغان ماه رمضان به تصویب شرکت کنندگان رسید.

استفاده از ظرفیت‌های روحانیان مبلغ در مباحث دشمن شناسی، بصیرت، غرب‌شناسی، ولایت فقیه، جریان‌شناسی احزاب و شناخت ابعاد فتنه در سال 88، تلاش جهت هرچه بهتر و بیشتر در راستای ترویج امر به معروف ونهی از منکر وترویج اخلاق و سیره رسول اکرم‌(‌ص)، اختصاص بودجه جهت توسعه وترویج فرهنگ پهلوانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان از دیگر مصوبات این نشست است./945/پ202/س
ارسال نظرات