۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۸۳۹۸۵

418 مدرسه قرآنی در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، از راه اندازی 418 مدرسه قرآنی با هدف توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان این استان خبر داد .
418 مدرسه قرآنی در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، محمد فنودی، معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، روز دوشنبه در در جلسه شورای قرآنی آموزش و پرورش استان، گفت: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان، 418 مدرسه قرآنی در سطح استان راه اندازی می شود .

وی، افزود: شرایط تشکیل این تعداد مدارس در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان بر اساس وجود امکانات مناسب آموزشی، حد نصاب رسیدن دانش آموزان و پراکندگی مدارس روستایی است .

فنودی، خاطر نشان کرد: این مدارس برای بیش از یکهزار و 200 دانش آموز در سه سطح روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم تشکیل خواهد شد .

ابراهیم اعتصام، رییس سازمان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، نیز در این جلسه با تأکید بر راه اندازی هرچه سریعتر این مدارس در استان، گفت: رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانها هرچ زودتر مدارس واجد شرایط را شناسایی و به سازمان آموزش و پرورش استان گزارش دهند تا در این خصوص تصمیم گیری لازم انجام شود./940/پ202/ص
ارسال نظرات